| کد مطلب: ۱۰۳۹۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

کشف 19 کيلو شيشه و هروئين

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف 13 کيلوگرم مخدر شيشه و 6 کيلوگرم مخدر هروئين از يک باب منزل مسکوني در شرق تهران خبر داد. سرهنگ ضرغام آذين گفت: ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتي از دپو مقاديري موادمخدر در منزلي در محدوده تهران‌پارس باخبر شده و رسيدگي به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. وي ادامه داد: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ پس از شناسايي منزل موردنظر نسبت به انجام هماهنگي و اخذ مجوز قضائي کرده و در ادامه به محل موردنظر اعزام شدند. آنان در بازرسي از اين مکان 13 کيلوگرم مخدر شيشه و 6 کيلوگرم مخدر هروئين را کشف و ضبط کردند. رئيس پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بيان اينکه در همين راستا يک نفر نيز دستگير شد، گفت: براي اين فرد پس از دستگيري و انتقال به مقر انتظامي پرونده‌اي تشکيل شده و متهم براي ادامه روند رسيدگي به جرم روانه دادسرا شد. تحقيقات تکميلي براي شناسايي ديگر افراد احتمالي با اين فرد در حال انجام است.

انهدام باند سارقان منزل

رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي پايتخت از انهدام باند سارقان منزل خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته را 2 ميليارد ريال اعلام کردند. سرهنگ كارآگاه سيدعلي شريفي بيان داشت: بيست‌وچهارم شهريورماه سال 1400 پرونده‌اي با موضوع سرقت از منزل در کلانتري 118 ستارخان تشكيل كه با دستور قضائي پرونده براي كشف و پي‌جويي به پايگاه دوم پليس آگاهي ارسال شد. وي عنوان كرد: برابر محتويات پرونده، سارق يا سارقان پس از تخريب درب وارد منزل مالباخته شده و حدود 2 ميليارد ريال اموال باارزش از جمله طلاجات سرقت کرده‌اند. رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران ابرازداشت: كارآگاهان دايره مبارزه با سرقت منزل پايگاه ضمن بهره‌گيري از شيوه‌هاي نوين و علمي كشف جرم سرنخ‌هاي متعددي را به‌دست آوردند كه با در كنار هم قراردادن يافته‌ها به‌دست آمد که سرقت توسط 3 سارق رخ داده است. اين مقام انتظامي تصريح كرد: با تلاش كارآگاهان هويت يكي از متهمان به اسم «يوسف» شناسايي كه بلادرنگ دستور جلب متهم از مرجع قضائي اخذ شد. سرهنگ شريفي افزود: با اقدام به موقع كارآگاهان «يوسف» در مخفيگاهش دستگير و با توجه به مستندات موجود صراحتا به ارتکاب سرقت از منزل مالباخته اعتراف و همدستان خود را به اسامي «اميد» و «كامران» معرفي کرد. رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران در پايان گفت: با اعتراف صريح «يوسف» به بزه‌انتسابي با صدور قرار تامين کيفري متهم تحويل زندان شده و تلاش براي دستگيري ساير ايادي وابسته در جريان است.

کشته‌شدن يک نفر براثر برق‌گرفتگي

سخنگوي اداره کل پزشکي قانوني استان همدان گفت: مردي 40 ساله حين فعاليت در مغازه تعويض روغني در شهرستان تويسرکان براثر برق‌گرفتگي، جان خود را از دست داد. «عليرضا صارمي» افزود: متوفي حين استفاده از سنگ‌فرز و به‌علت نقص و اتصال برق، دچار حادثه شده و جان خود را از دست مي‌دهد. به گفته وي، يکي از مشتريان با ورود به مغازه و مشاهده دستگاه سنگ‌فرز روشن با پيکر بي‌جان صاحب مغازه مواجه شده و بلافاصله مراتب را به مرکز فوريت‌هاي بهداشتي(اورژانس) اعلام مي‌کند. سخنگوي اداره کل پزشکي قانوني استان همدان با اشاره به اينکه نامبرده پيش از حضور نيروهاي امدادي جان خود را از دست داده است، اظهارداشت: نيروهاي امدادي اورژانس جسد بي‌جان اين مرد 40 ساله را منتقل به بينارستان کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار