| کد مطلب: ۱۰۳۹۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد

مانند پرنده ویلموتس برخورد شود

انتشار تصويري از علي فروغي مدير شبکه 3 صداوسيما که 11 سال پيش در بين جمعيت حمله‌کنندگان به سفارت انگليس قرار داشت، يک‌بار ديگر اين پرونده را در افکار عمومي باز کرد.حشمت‌ا... فلاحت‌پيشه، نماينده ادوار مجلس که از نزديک در جريان پيگيري پرونده حمله به سفارت انگليس قرار داشت و بارها خواستار تشکيل هيات تحقيق و تفحص در اين زمينه شده بود. اين فعال سياسي معتقد است، کمترين کاري که در اين پرونده مي‌توان صورت داد، اين است که مانند پرونده ويلموتس، عاملان اصلي اين حمله، خسارت 1.3 ميليون پوندي که از جيب ملت واريز شده را پرداخت کنند.

عضو هيأت رئيسه مجلس با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان انرژي اتمي اظهار کرد: از اقدام سازمان انرژي اتمي در افزايش توان هسته‌اي کشور تشکر مي‌کنم؛ ما توان ساختن بمب را داريم اما فتواي شرعي مقام معظم رهبري مانع ما است؛ اين را همه بدانند. عليرضا سليمي در تذکري با اشاره به وقوع سيل در مناطقي از استان مرکزي گفت از مسئولان تقاضا دارم هرچه سريعتر خسارات ناشي از سيل بر آورد و به مردم پرداخت شود. با کساني که مرتکب کوتاهي شدند و آب بندهاي مربوطه را محکم و پل‌هاي مورد نياز را احداث نکردند، حتما برخورد شود.

اصلاح‌طلبان موفقيت دولت را موفقيت کشور مي‌دانند. يک فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: موفقيت آقاي رئيسي را موفقيت خود مي‌دانيم و هر کمکي هم که از دستمان برآيد براي موفقيت دولت مضايقه نمي‌کنيم. حجت الاسلام محسن رهامي در پاسخ به اين سوال که عملکرد يک سالگي دولت سيزدهم طبق وعده‌هايي که آقاي رئيسي داده بود چطور پيش رفته است، گفت: آقاي رئيسي در مورد معيشت و سفره مردم در برنامه تلويزيوني گفت: «اولويت اول من معيشت و سفره مردم خواهد بود، يعني هزينه‌هاي مردم افزايش پيدا نکند و درآمدشان هم کاهش نيابد».

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار