| کد مطلب: ۱۰۳۹۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد

قدر نعمت حرکت در مسیر اهل بیت را بدانیم

دبير شوراي نگهبان گفت: اميدواريم در دنيا و آخرت اهل بيت دست ما را بگيرند و عاقبت‌مان ختم به شهادت شود. آيت‌ا... احمد جنتي با تسليت به مناسبت ايام شهادت امام حسين(ع) و ياران با وفاي ايشان گفت: طبق روايت هرکس اهل بيت را دوست داشته باشد خداوند را دوست دارد و هر کس ايشان را دشمن بداند دشمن خدا است. آيت‌ا... جنتي، ايران را مملکت علوي، فاطمي، حسني، حسيني و مهدوي برشمرد و اظهار داشت: خداوند پدران ما را رحمت کند که اين ميراث (بودن در مسير اهل بيت) را براي ما گذاشتند، اميدواريم که قدر اين نعمت را بدانيم و راه را به درستي بپيماييم. اباعبدا...‌الحسين گريه مي‌کنند.

رئيس مجلس در ديدار با دبيرکل جنبش جهاد اسلامي که ديروز (چهارشنبه 12مرداد) انجام شد، گفت: در چهل سالي که درگير بحث انقلاب، مبارزه و جهاد بوده‌ام و در کنار اين تجربه با مطالعه و بازخواني قيام امام خميني(ره) در 15خرداد سال 42 و آغاز نهضت پيروزي انقلاب و مرور تجربه بزرگان انقلاب مانند رهبر معظم انقلاب اسلامي دريافته‌ام که نبايد روحيه مبارزه را کنار بگذاريم و اگر لحظه‌اي در اين باور ترديد کنيم بايد ذلت را بپذيريم. محمدباقر قاليباف با بيان اينکه در دوران دفاع مقدس، در همه فراز و نشيب‌هاي انقلاب اسلامي، در حوادث لبنان، فلسطين، يمن و هر کجا نگاه کنيم سنت‌هاي الهي قابل مشاهده است، افزود: از دهه 60 ميلادي از جنگ اول اعراب و رژيم صهيونيستي تا امروز را اگر نگاه کنيم درمي‌يابيم که هرگاه امت‌هاي اسلامي بر باورهاي قرآني خود ايستاده‌اند مقتدرتر شده‌اند و جنگ‌هاي 33 روزه و 22 روزه نشان دهنده اين امر است.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، در مورد احتمال از سرگيري مذاکرات بعد از تعطيلات تاسوعا و عاشورا، گفت: دور از انتظار نيست بعد از تعطيلات مذاکرات از سرگرفته شود و احتمال توافق نيز بستگي به اين دارد چه توافقي انجام شود. محمود عباس‌زاده مشکيني ادامه داد: ما دنبال توافق خوب هستيم آنها هم در مقابل توافق خوب که بخواهند به ايران امتياز دهند مقاومت مي‌کنند. ما مقاومت مي‌کنيم امتياز يکطرفه ندهيم. وي اظهار کرد: غربي‌ها بيش از ما به توافق و مذاکره نياز دارند همان‌طور که براي وين پيشقدم شدند. ما نيز مذاکره و توافق را بر راه‌هاي ديگر ترجيح مي‌دهيم. اگر طرف‌هاي مقابل حسن نيت داشته باشند ما در همين 24ساعت آينده هم مي‌توانيم توافق کنيم. اگر حاضر باشند امتياز بدهند و امتياز بگيرند توافق مي‌شود اما اگر تصميم بگيرند امتياز ندهند و امتياز بگيرند، توافق نمي‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار