| کد مطلب: ۱۰۳۹۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تکذيب اختلال در عزداري کرمانشاه

روابط عمومي دادستاني عمومي و انقلاب استان کرمانشاه خبر اختلال در مراسم عزاداري کرمانشاه را تکذيب کرد. متن پيام روابط عمومي دادستاني عمومي و انقلاب استان کرمانشاه بدين شرح است: به دنبال انتشار خبر اختلال در مراسم عزاداري مسجد چهارمين شهيد محراب کرمانشاه توسط افراد ناشناس و پاشيدن اسپري فلفل در کولر قسمت بانوان و برهم زدن مجلس روضه سريعا موضوع در دست بررسي قرار گرفت. پس از بررسي صحت خبري که با منبع يکي از رسانه‌هاي استان در فضاي مجازي منتشر شده بود؛ اين روابط عمومي در مقام پاسخ به افکار عمومي اعلام مي‌دارد؛ چنين اقدامي صحت نداشته و اين خبر از اساس کذب محض است.

ادعاي عجيب خواننده معروف

محسن يگانه معتقد است که استاندارد جديدي را در حوزه برگزاري کنسرت در ايران وارد کرده و در تلاش است بهترين صدا و کيفيت را در اختيار دوستدارانش قرار دهد. اين خواننده در آخرين کنسرتش در تهران رو به حضار گفت: «کنسرت ما صد درصد زنده است و پس از تمرينات فشرده، به اين سطح از کيفيت رسيده‌ايم. مي‌دانم ادعاي بزرگي است، ولي همه تلاش ما اين است که استاندارد جديدي در کنسرت‌هاي ايراني تعريف کنيم.»

تجمع اهالي دو روستا

آبرساني يکي از موضوعاتي است که چالش‌هايي را با خود به‌همراه داشته است، اهالي دو روستاي اويرک و علي‌آباد از توابع الموت هم براي احقاق حقوق خود در اين راستا مقابل دادگستري کل تجمع کردند. به گفته اهالي اين دو روستا قطع آب اين روستا و تخصيص آن به روستاي ديگر، مخالف اسناد ثبتي موجود است و باعث شده آب شرب و کشاورزي اين دو روستا با مشکل مواجه شود. يکي از اهالي اين روستاها به ايلنا گفت: با قطع آب درختان و محصولات کشاورزي ما در حال خشک شدن است.

تخليه زباله‌ جلوي تامين اجتماعي

تعدادي از کارگران شهرداري ياسوج انبوهي از زباله را جلوي سازمان تامين اجتماعي استان کهگيلويه و بويراحمد واقع در خيابان معلم ياسوج در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات تامين اجتماعي به شهرداري اين شهر تخليه کردند. رسول چراغ سحر مديرکل تامين اجتماعي استان کهگيلويه و بويراحمد با اظهار تاسف از اقدام کارگران شهرداري ياسوج در خالي کردن زباله در مقابل دفتر تامين اجتماعي اين استان، به ايلنا گفت: تخليه زباله جلوي اين اداره به هر دليلي ناپسند است و سلامت شهروندان و ارباب رجوع را به خطر مي‌اندازد. وي با بيان اينکه شهرداري ياسوج از ما مطالباتي دارد و ما نيز از شهرداري مطالباتي داريم، اظهارداشت: مشکل پرداخت نشدن مطالبات شهرداري ياسوج به دوره مديران پيشين تامين اجتماعي مربوط است.

دستگيري کلاهبرداران ميلياردي

فرمانده انتظامي نيشابور از شناسايي و دستگيري 2 متهم به کلاهبرداري 60 ميليارد ريالي با شگرد سرمايه‌گذاري و خريد و فروش خودرو در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ عليرضا حسينعلي‌زاده گفت: در پي شکايت تعدادي از شهروندان نيشابوري مبني بر کلاهبرداري از آن‌ها توسط افرادي سودجو، پيگيري موضوع در دستور کار کارآگاهان دايره مبارزه با کلاهبرداري پليس آگاهي قرار گرفت. پس از تحقيقات ميداني کارآگاهان پليس آگاهي، مشخص شد 2 فرد سودجو پس از اعتمادسازي و وعده سرمايه‌گذاري جهت خريد و فروش خودرو از شهروندان کلاهبرداري کرده‌اند.

بازگشت جام‌جهاني به زادگاهش

4 کشور آرژانتين، اروگوئه، شيلي و پاراگوئه اعلام کردند به صورت مشترک آماده ميزباني از مسابقات جام‌جهاني 2030 هستند. اين درخواست 4 کشور آمريکاي جنوبي به‌خاطر 100 ساله شدن اين جام فوتبال در سال 2030 است که براي اولين بار در سال 1930 در پايتخت اروگوئه يعني مونته‌ويدئو برگزار شد. شهر مونته‌ويدئو به عنوان زادگاه جام‌جهاني شناخته مي‌شود و به همين خاطر اين 4 کشور به مناسبت 100 سالگي جام‌جهاني در سال 2030 به دنبال بازگرداندن اين جام به زادگاهش هستند.

پرتره مظفرالدين شاه

در پي انتشار عکس‌هايي از تابلو به فروش‌رفتة پرتره مظفرالدين شاه قاجار در حراجي کريستيز بريتانيا و جاي خالي اين تابلو روي ديوارهاي کاخ گلستان در تهران سازمان بازرسي کل کشور به موضوع ورود کرد و بررسي در اين خصوص آغاز شده است. ‎بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و گردشگري سازمان بازرسي کل کشور در حاشيه بازديد از کاخ گلستان بيان کرد: اخيرا موضوعاتي مبني بر گم شدن پرتره‌ رنگ روغن مظفرالدين شاه اثر شاخص کمال‌الملک که در تالار برليان کاخ گلستان منتشر شد. ‏‎لقمان کياپاشا گفت: با توجه به ادعاهاي مطرح شده پيرامون اين موضوع، در محل کاخ حاضر شده و از مدير مجموعه و همچنين مديرکل موزه‌هاي وزارت ميراث فرهنگي و گردشگري توضيح خواسته شد و با توجه به پاسخ‌هاي اخذ شده، سازمان برنامه تحقيق و بررسي را در دستور کار دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار