| کد مطلب: ۱۰۳۹۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

دیوید ترزگه:

دوست دارم آرژانتین قهرمان جهان شود

ديويد ترزگه، بزرگترين دستاورد در فوتبال را به‌دست آورده است؛ سايت آرژانتيني بولاويپ با اين مهاجم نامدار فرانسوي گفت‌وگو کرده که در ادامه مي‌خوانيد:

نظرت در مورد تيم‌ملي آرژانتين چيست؟

آرژانتين الان مدعي قهرماني جام‌جهاني است. قهرماني در کوپاآمريکا روحيه تيم را بالا برده و پس از کسب عنوان قهرماني، اعتمادبه‌نفس خود را افزايش داده است. امروز آرژانتين کانديداي جدي براي قهرماني در جام‌جهاني است.

آيا از آرژانتين يا فرانسه براي جام‌جهاني حمايت خواهي کرد؟

واضح است که فرانسه مدعي شماره يک قهرماني در جام‌جهاني است. فرانسه پس از باخت در يورو 2016 برابر پرتغال تلاش زيادي کرد و قهرمان جام‌جهاني 2018 شد. فرانسه با قهرماني در ليگ‌ملت‌ها دوباره خودش را پيدا کرد. البته آنها فراز‌ونشيب‌هاي خود را داشته‌اند اما مي‌دانند چگونه تعادل را براي قهرماني در جام‌جهاني بعدي حفظ کنند. آرژانتين هم جزو تيم‌هايي است که هدفشان قهرماني در جام است. از نظر احساسي دوست دارم آرژانتين قهرمان جام‌جهاني باشد. با وجود اين، فرانسه در مقايسه با ساير کشورها کامل‌ترين تيم است.

چطور تصميم گرفتي براي فرانسه بازي کني؟

من هرگز شانسي در سطح حرفه‌اي نداشتم که براي آرژانتين بازي کنم. وقتي 16 ساله بودم، بايد تصميم مي‌گرفتم که پاسپورت فرانسوي بگيرم يا آرژانتيني. من فرانسه را به يک دليل ساده انتخاب کردم. انتخاب فرانسه تنها چيزي بود که به من اين شانس را داد که به فوتبال اروپا بيايم. از آن زمان نتوانستم براي تيم‌ملي آرژانتين بازي کنم. بازي در تيم قدرتمندي مانند يوونتوس خيلي به من کمک کرد که سطح خود را بالا ببرم.

آيا غيبت مارادونا در جام‌جهاني احساس خواهد شد؟

ديگو، هنوز به‌طور کلي نماد فوتبال است. او عصاره فوتبال است. او خيلي براي اين ورزش تلاش کرد و شخصيت محبوبي است. غيبت او احساس مي‌شود اما در عين حال فکر مي‌کنم مارادونا هميشه به‌وضوح گفته است که فوتبال بايد ادامه داشته باشد. مارادونا به‌خاطر رفتارش مورد علاقه عموم مردم قرار گرفت. او بهترين در جهان است، بهترين بازيکن تاريخ.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار