| کد مطلب: ۱۰۳۹۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

دانشگاه آزاد

از دانشجويان دانشگاه آزاد هستم در اين چند روزه با توجه به اينکه نمرات امتحاني دانشجويان در حال به‌روز رساني و بارگذاري است و عده‌اي از دانشجويان قصد انتخاب واحد دارند متأسفانه دانشگاه آزاد اقدام به به‌روزرساني سيستم آموزشيار کرده و از تاريخ چهارم مرداد ماه به مدت يک هفته است که اين سيستم قطع شده است و هيچ دانشجويي دسترسي به اين سايت ندارد. از مسئولان دانشگاه آزاد درخواست رسيدگي به اين موضوع را داريم.

جمعي از دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي

قطع شدن آب

چند روزي است که در شهرستان پاکدشت آب قطع مي‌شود و مشکلات زيادي را براي اهالي اين شهرستان ايجاد کرده است. از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند تا بلکه هر چه سريع‌تر آب اهالي اين منطقه وصل شود.

شمسي از پاکدشت

کارت سوخت

نزديک به سه ماه است که خودرويي از شرکت ايران خودرو تحويل گرفتم، اما هنوز کارت سوخت خودرو صادر نشده است از مسئولان تقاضا داريم که پيگير حل مشکل ما باشند.

يک شهروند از تهران

ويزيت گروهي

در اکثر اوقات دکترهاي زنان و زايمان مريض‌هاي خود را به صورت گروه‌هاي چهار نفره مي‌بينند و گاهي اتفاق افتاده است که داروهاي جابه‌جا به بيماران خود داده‌اند مي‌خواستم به مسئولان وزارت بهداشت بگويم وقتي ويزيت به اين گراني را بيمار مي‌دهد پس بايد حق انتخاب داشته باشد و بتواند با دکتر خود به صورت تکي صحبت کند نه اينکه پزشک بيماران را به صورت گروهي ويزيت کند جا دارد مسئولان فکري اساسي براي اين موضوع کنند.

سعيدي از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار