| کد مطلب: ۱۰۳۹۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

«سیر» سلامتی شما را بهبود می‌بخشد

سیر می‌تواند یک ماده باورنکردنی برای شروع سبک زندگی سالم باشد. خوشبختانه، سیر می‌تواند به‌عنوان یک داروی قوی در برابر التهاب در بدن باشد. در ادامه با فواید شگفت‌انگیز سیر بیشتر آشنا خواهید شد.

مطالعه‌اي نشان داد که مصرف سير به افزايش قابل توجه جريان خون در مناطق مختلف بدن کمک مي‌کند. اين امر به‌دليل تاثير سير بر ميزان اينترلوکين - 6، ماده شيميايي موثر بر التهاب در بدن است.

شواهدي مبني بر اينکه سير حاوي خواص ضدميکروبي و ضدويروسي است، وجود دارد. در واقع سير مي‌تواند به‌عنوان يک نيروگاه اساسي براي نگهداري از بدن در مقابله با بيماري‌ها باشد.

سير در واقع به تقويت متابوليسم کمک مي‌کند. سير سرشار از ويتامين C، B 6، منگنز و کلسيم است که همه براي کاهش چربي ضروري هستند. علاوه بر اين سير مي‌تواند مقاومت به انسولين را کاهش دهد.

ترکيبات موجود در سير به‌طرز باورنکردني در پاکسازي بدن از سموم بسيار قدرتمند هستند. برخي از افراد حتي هر روز صبح سير را با آبليمو گرم مي‌نوشند که باعث افزايش سم‌زدايي مي‌شود.

با وجود تمام خواص فوق‌ا‌عاده، تعجب‌آور نيست که سير مي‌تواند به کاهش‌وزن کمک کند. خواص سير در کاهش قارچ و ميکروب‌ها، متعادل‌سازي قندخون و افزايش عملکرد ورزشي مي‌تواند منجر به کاهش کلي وزن شود. اين چراغ سبز بزرگي براي بسياري از افراد است که اميدوارند راهي براي تقويت تلاش‌هاي خود به منظور کاهش‌وزن پيدا کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار