| کد مطلب: ۱۰۳۹۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

واکنش آذري جهرمي به اعتراف رشنو

وزير سابق ارتباطات به پخش تلويزيوني اعترافات سپيده رشنو واکنش نشان داد. محمد جواد آذري جهرمي، وزير سابق ارتباطات درباره پخش اعترافات سپيده رشنو در کانال تلگرامي خود نوشت: گاهي با ندانم کاري در سيماي ملي، خوراک حمله به حجاب را فراهم مي‌کنيم.

درخواست کارگران زارا درترکيه

کارگران بخش براووي شرکت زارا براي اينکه صداي خود را به گوش مردم برسانند، قبل از شروع شيفت کاري به فروشگاه‌هاي اصلي زارا دراستانبول رفته و با گذاشتن برچسب‌هاي ويژه روي محصولات در حال فروش، از مصرف‌کنندگان خواسته بودند تا از آن‌ها حمايت کنند..

بازداشت آدم ربا در هرمزگان

فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت: با تلاش شبانه‌روزي کارآگاهان پليس آگاهي رودان 2 متهم آدم ربايي شناسايي و دستگير شدند. سردار غلامرضا جعفري اظهار داشت: در پي وقوع يک فقره آدم ربايي فردي به هويت معلوم توسط چهار نفر ناشناس با يکدستگاه خودرو سواري با تهديد اسلحه در يکي از روستاهاي تابعه شهرستان رودان، بلافاصله پيگيري موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت. وي افزود: با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي و اجراي طرح مهار مشخص شد متهمان پس از انجام آدم ربايي قصد خروج از شهرستان و فرار به يکي از استان‌هاي مرکزي کشور را دارند که با تلاش بي‌وقفه و شبانه روزي متهمان در ايست و بازرسي فارياب اين شهرستان حين خروج از حوزه استحفاظي رودان شناسايي و در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگيرشدند.

ترکيدگي لاستيک هواپيماي تهران - مشهد

پرواز تهران به مشهد صبح ديروز در فرودگاه شهيد هاشمي‌نژاد مشهد دچار ترکيدگي لاستيک شد. حسن جعفري با اعلام اين خبر اظهار کرد: پرواز شماره 4310 شرکت هواپيمايي سپهران که با 130 مسافر از تهران عازم مشهد بود، پس از فرود در فرودگاه مشهد و خزش به سمت پارکينگ، در هنگام تاکسي دچار نقص فني شد. وي با اشاره به اينکه تمامي مسافران در سلامت کامل به سر مي‌برند، افزود: هردو لاستيک عقب اين هواپيما در اين نقص فني دچار ترکيدگي شده است. مدير روابط عمومي فرودگاه بين‌المللي شهيد هاشمي‌نژاد مشهد در پاسخ به اين سوال که آيا بروز نقص فني در فرودگاه شهيد هاشمي‌نژاد مشهد به دليل نقص و خرابي باندهاي فرودگاه است يا خير، گفت: اگر باندهاي فرودگاه مشهد مشکلي داشت، اين هواپيما در باند دچار نقص فني مي‌شد. اين هواپيما تمام طول باند يعني 4 کيلومتر را طي کرده و در هنگام خزش به سمت پارکينگ دچار نقص فني شده است.

خاطره مداح پيشکسوت

حيدر خمسه از مداحان پيشکسوت با يادآوري يک خاطره از هيات گفت: روز سوم محرم هيات احرارالحسين(ع) در حسينيه انصار، حوالي بزرگراه محلاتي و جنب پل ري، روضه حضرت رقيه(س) مي‌خواندم و خيلي طبيعي که در اکثر جلسات ديده مي‌شود، يک نفر که تعصب خاصي نسبت به يکي از ذوات مقدسه داشت، بسيار منقلب شد و نزديک من آمد و بدون آنکه قصد توهين و جسارت داشته باشد و تنها به اين دليل که از خود بي‌خود شده بود و قالب تهي کرده بود، به من حمله‌ور شد که بس است! ميکروفون را از من گرفت. فرداي آن روز رسانه‌هاي زرد تيتر زدند که کتک خوردن حيدر خمسه در هيات!

واکنش عبدي درباره اعترافات رشنو

عباس عبدي، فعال سياسي اصلاح‌طلب نوشت: درباره برخورد با خانم سپيده رشنو و نحوه پخش اعترافات او، نقدهايي طرح شد که قابل توجه بودند. ولي يک نکته عجيب وجود دارد که به آن پرداخته نشد. خانم رشنو را به علت مخالفت با قانون حجاب بازداشت کرده‌اند در حالي که او را با پوششي نشان دادند که دقيقا نقض همين قانون است.

بازداشت شاخ اينستاگرام

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات پايتخت از شناسايي و دستگيري يک فرد مطرح اينستاگرامي در خصوص تبليغ سايت‌هاي شرط‌بندي در فضاي مجازي خبر داد. سرهنگ داوود معظمي گودرزي گفت: به دنبال دريافت گزارش‌هايي مبني بر دعوت کاربران به سايت‌هاي قمار و شرط‌بندي توسط يک فعال اينستاگرامي با بيش از يک ميليون نفر دنبال‌کننده و بازتاب اين اقدام هنجارشکنانه در فضاي مجازي، پيگيري موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مخالفت کاخ سفيد

رئيس دفتر حافظ منافع ايران در مصر گفت: آن چه در عراق مي‌گذرد با هدف شعله‌ور کردن جنگ «شيعي - شيعي» است. محمد حسين سلطاني‌فرد در صفحه توييتر خود در مورد تحولات اخير عراق نوشت: «آن چه در عراق مي‌گذرد با هدف شعله‌ور کردن جنگ شيعي - شيعي است. آمريکا شکست نشست جده را مي‌خواهد در عراق جبران کند و مذاکرات ايران و سعودي که مي‌تواند بر ساير محورها از جمله عراق تاثيرگذار باشد را به چالش بکشاند. کاخ سفيد با گفت‌وگوي تهران با رياض و قاهره مخالف است.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار