| کد مطلب: ۱۰۳۹۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

کارکشته‌ها خانه‌نشین شده‌اند تا مدیران دستوری بیایند

مربي پيشين تيم‌ملي با انتقاد از حضور مهدي تاج در انتخابات فدراسيون فوتبال گفت: او در گذشته چکاري انجام داده که حالا دوباره مي‌خواهد به فدراسيون بازگردد؟

حضور تاج

ناصر ابراهيمي درباره حضور مهدي تاج در انتخابات فدراسيون فوتبال اظهارداشت: او در گذشته چکاري انجام داده که حالا دوباره مي‌خواهد به فدراسيون بازگردد؟ افرادي مثل دادکان، صفايي‌فراهاني، عابديني و نوآموز در خانه هستند که اينها به فوتبال بيايند. بايد کسي بيايد که سياسي نباشد، يک مدير ورزشي که 20 سال باشد و بتواند براي فوتبال برنامه‌ريزي کند. در گذشته پيتر ولاپان رئيس وقت کنفدراسيون فوتبال آسيا مي‌گفت ما تا مي‌آييم عکس يک رئيس‌تان را در مقر AFC بچسبانيم، يک نفر ديگر رئيس مي‌شود. مگر مي‌شود با اين شرايط کار کرد. اينها همه نابساماني است که در فوتبال ما ديده مي‌شود. پرسپوليس مديرعامل سه ماهه داشته و اين اتفاق افتاده که در يکسال چند بار مدير عوض کند. در فدراسيون فوتبال هم که مدير قبلي 11 ماه فقط رياست کرد.

اسکوچيچ

مربي پيشين تيم‌ملي با اشاره به اتفاقاتي که در خصوص اسکوچيچ رخ داد، تأکيدکرد: اسکوچيچ را انتخاب کردند در حالي‌که هيچ کارنامه‌اي نداشت، فقط چون مربي خارجي بود براي هدايت تيم‌ملي فوتبال انتخاب شد و تيمش خيلي سريع به جام‌جهاني رفت اما جام‌جهاني نبايد ملاک فوتبال ما باشد. 44 سال است که در جام ملت‌ها قهرمان آسيا نشديم ولي افتخار مي‌کنيم به اينکه به‌عنوان تيم اول به جام‌جهاني رفته‌ايم، اين چه افتخاري دارد؟ حضور در جام‌جهاني براي فوتبال ما هيچ پيشرفتي نيست.

جام‌جهاني

ابراهيمي يادآور شد: جام‌جهاني نقطه عطف فوتبال ما نيست در حالي‌که 44 سال است قهرمان آسيا نشده‌ايم که چند سال آن هم من سرمربي تيم‌ملي بودم. آن زمان جنگ و نابساماني زياد بود، آنها نسل سوخته بودند، ماهي هزار تا دو هزار تومان حقوق مي‌گرفتند. امروزي‌ها هم ميلياردي بگيرند، نوش جان‌شان، مخالف پول‌گرفتن فوتباليست‌ها نيستم، چون اگر اينجا به آنها پول خوب ندهند، به کشورهاي عربي مي‌روند. نسل سوخته فوتبال ايران را هم يادشان باشد، آنهايي‌که خيلي خوب بودند اما در دوره جنگ و در آن اوضاع و احوال فوتبال بازي مي‌کردند و پولي گيرشان نيامد. برخي از آنها امروز مربي هستند. فوتبال ايران در 20 سال اخير از نظر من هيچ پيشرفتي نداشته است.

صعود؟!

وي با محتمل دانستن صعود تيم‌ملي از مرحله مقدماتي به مرحله بالاتر گفت: 50 درصد امکان صعود تيم‌ملي وجود دارد چون تيم‌هاي انگليسي در شرايطي نيستند که نتوانيم آنها را شکست دهيم. يک مقدار خوب تيم جمع شود و تدارکات خوبي داشته باشد، مي‌توانيم از گروه‌مان بالا برويم اما اين از نظر من پيشرفت نمي‌شود. اگر لژيونرها را کنار بگذاريم، همين بازي‎هاي سال گذشته پرسپوليس، استقلال، اصفهان و اهواز و... را ببينيم، 11 بازيکن نمي‌توانيم انتخاب کنيم. متاسفانه فوتبال ما ضعيف شده و حالا صحبت از بازگشت رئيس فدراسيون به انتخابات است. کارکشته‌ها خانه‌نشين شده‌اند تا مديران دستور بيايند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار