| کد مطلب: ۱۰۳۹۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد

«کدوتنبل» سرشار از آنتی‌اکسیدان

کدوتنبل به کاهش خطر بیماری‌های قلبی و سکته کمک می‌کند. آنتی‌اکسیدان موجود در کدوتنبل از تصلب‌شرائین (سختی شریان) جلوگیری می‌کند و خطر فشارخون بالا را به حداقل می‌رساند. هم‌چنین نوشیدن روزانه آب کدو می‌تواند برای مو و پوست شما مفید باشد.

ويتامين C و ويتامين E موجود در آب کدوتنبل، موادمغذي فوق‌العاده‌اي براي حفظ سلامت و درخشندگي پوست هستند. کدوتنبل، يک لايه نازک از پوست را برمي‌دارد و آن را جوان نگه مي‌دارد.

کدوتنبل به کاهش خطر بيماري‌هاي قلبي و سکته کمک مي‌کند. آنتي‌اکسيدان موجود در کدوتنبل از تصلب‌شرائين (سختي شريان) جلوگيري مي‌کند و خطر فشارخون بالا را به حداقل مي‌رساند.

رنگ نارنجي درخشان کدوتنبل نشان مي‌دهد که يک منبع غني از بتاکاروتن است. افرادي که رژيم غذايي آنها، غني از بتاکاروتن است کمتر مستعد ابتلا به سرطان هستند.

پتاسيم يک ماده معدني مهم براي عملکرد درست قلب و ماهيچه‌ها است. يک وعده کدوتنبل حدود 550 گرم پتاسيم دارد که يکي از بزرگترين منابع پتاسيم است.

کدوتنبل حاوي فيبر است و اين فيبر به کاهش‌وزن کمک مي‌کند، همچنين باعث مي‌شود تا احساس گرسنگي در شما از بين برود و از خوردن کالري بيش از حد جلوگيري کنيد.

کدوتنبل مقادير زيادي منيزيم براي حفظ عملکرد ماهيچه‌ها و تقويت سيستم ايمني دارد. با افزايش توليد گلبول‌هاي سفيد خون در بدن، سيستم ايمني بدن را تقويت مي‌کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار