| کد مطلب: ۱۰۳۹۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تجمع بازنشستگان مخابرات

جمعي از بازنشستگان مخابرات در استان‌هاي کرمانشاه، کردستان، تهران، خراسان شمالي و آذربايجان غربي ديروز (يکشنبه، 9مرداد) به‌ عدم توجه شرکت مخابرات به مطالباتشان اعتراض کردند. درخواست بازنشستگان مخابرات عملياتي شدنِ آيين‌نامه 89، مشکلات مربوط به هزينه درمان و تاخير در پرداخت جيره‌ غير نقدي و رفاهيات است.

ورود نمادهاي جام‌جهاني ممنوع!

بر اساس اعلام کميته برگزاري رقابت‌هاي جام‌جهاني 2022 ورود هرگونه تصويري از نمادهاي جام‌جهاني به کشور قطر ممنوع است. بر خلاف ادوار گذشته رقابت‌هاي جام‌جهاني که تصاوير يا فرش‌هاي دستباف همراه با نماد رقابت‌هاي جام‌جهاني به کشور ميزبان رقابت‌ها ارسال شده و در معرض ديد قرار مي‌گرفت در اين دوره از رقابت‌ها بر اساس اعلام کميته برگزاري ورودهرگونه مجسمه، فرش، تابلو، لباس و پوستر که بر روي آن نماد جام‌جهاني 2022 و يا نماد کارتوني جام‌جهاني(لعيب) درج شده باشد ممنوع بوده و در مبادي ورود به اين کشور توقيف خواهد شد.

تجمع کارگران صنايع بسته‌بندي داروگر

تعدادي از کارگران صنايع بسته‌بندي داروگر در رشت به‌ عدم دريافت 4 ماه حقوق اعتراض کرده و مقابل اين واحد توليدي تجمع کردند. يکي از کارگران صنايع بسته‌بندي داروگر در رشت به ايلنا گفت: کارگران صنايع بسته‌بندي داروگر در رشت به‌ عدم دريافت 4 ماه حقوق اعتراض دارند. اين کارگران که در بخش‌هاي مختلف شامل ساخت انواع تيوب و چاپ و بسته‌بندي محصولات شوينده داروگر و… کار مي‌کنند، خواستار دريافت حقوق معوقه ماه‌هاي فروردين، ارديبهشت، خرداد و تير هستند. به گفته اين کارگر شرکت داروگر؛ کارگران صنايع بسته‌بندي داروگر از ابتداي سالجاري هيچ گونه دريافتي نداشته‌اند. آنها علاوه بر حقوق، مطالبات بيمه‌اي خود در چهار ماه گذشته را دريافت نکرده‌اند.

تست کروناي بايدن دوباره مثبت شد

به گزارش خبرگزاري فرانسه از واشنگتن، کاخ سفيد اعلام کرد تست کروناي جو بايدن رئيس‌جمهور آمريکا بار ديگر مثبت شد و وي دوباره به قرنطينه رفت. پيشتر نيز در 30 تيرماه سخنگوي کاخ سفيد در بيانيه‌اي اعلام کرده بود آزمايش کوويد 19 جو بايدن رئيس‌جمهور آمريکا مثبت شده است. بايدن به‌طور کامل واکسينه شده است و هر دو دز واکسن يادآور را هم تزريق کرده است.

شهادت يک افسر پليس در کرمانشاه

رئيس پليس شهرستان کرمانشاه از شهادت يک افسر پليس در درگيري با اوباش خبر داد. سرهنگ عليرضا دليري اظهار داشت: عصر روز شنبه هشتم مردادماه، حضور يکي از اوباش مسلح در قهوه خانه‌اي واقع در خيابان حدادعادل به مرکز فوريت‌هاي پليس اطلاع داده شد. وي افزود: براين اساس تيمي از مأموران پليس به محل اعزام و شخص مسلح را دستگير کردند. فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه تصريح کرد: در حين دستگيري، بين اوباش و مأموران پليس درگيري رخ مي‌دهد که متأسفانه ستوان يکم «مهدي دامن‌باغي» به دليل اثبات گلوله به شهادت مي‌رسد.

واکنش په‌په به ذوق زدگي عجيب طارمي

در سوپرکاپ پرتغال، تيم پورتو با درخشش مهدي طارمي مقابل توندلا به برتري 3 بر صفر رسيد و قهرمان اين رقابت شد. پس از اين قهرماني، مهدي طارمي جام را در دست گرفت تا مقابل دوربين عکاسان بايستد. در اينجا په‌په وارد شد و جام را چرخاند زيرا طارمي جام را به صورت درستي نگرفته بود. باشگاه پورتو اين ويدئو را منتشر کرد و در توضيحات آن نوشت: په‌په سريعا خود را براي حمايت مي‌رساند. اين فيلم در ايران نيز بازتاب زيادي داشت و حالا په‌په در آن خصوص واکنش جالبي را به ثبت رساند. مدافع پورتو زير پست باشگاه پورتو در خصوص جام گرفتن طارمي عبارت «کنترل کيفيت» را نوشت و توضيح داد که مسئول کيفيت تيم و درست بودن همه چيز را اين بازيکن برعهده دارد.

اقدام بحث‌برانگيز کيميا عليزاده

کيميا عليزاده هيچ تصويري از همسرش در اينستاگرام ندارد و همه را پاک کرده است. او اندکي بعد از کسب مدال، از ايران مهاجرت و پناهنده آلمان شد. اين اتفاق در حالي افتاد که رسانه‌هاي اروپايي توجه زيادي به اين مورد نشان داده و مهاجرت اين ورزشکار ايراني را برجسته کردند.

پيام عارف

رئيس بنياد اميد ايرانيان گفت: سيل عظيم که ناشي از تغييرات اقليمي در کشور است بار ديگر لزوم توجه به سند آمايش سرزمين و رعايت مفاد آن در برنامه‌ريزي‌ها را گوشزد کرد. در بخشي از متن محمدرضا عارف آمده است: قانونمداري و رعايت آن در ساخت و سازها در کل کشور به‌خصوص در مجاورت با رودخانه‌ها موضوعي است که هم مردم فهيم ايران بايد نسبت به آن توجه جدي داشته باشند و هم مسئولان مربوطه مراقبت‌هاي لازم را به عمل آورند. در همين راستا توجه به علم و يافته‌هاي علمي جديد در اجراي پروژه‌هاي عمراني براي پيشگيري از وقوع خسارت‌هاي احتمالي ناشي از حوادث طبيعي به مانند سيل مي‌تواند مورد توجه قرار گيرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار