| کد مطلب: ۱۰۳۹۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان:

پرسپولیس قرعه خوبی دارد

قرعه‌کشي دوره جديد ليگ‌برتر برگزار شد. حميد درخشان کاپيتان سابق پرسپوليس و تيم‌ملي در اين باره صحبت کرد.

نظر شما در مورد قرعه پرسپوليــس چيست؟

قرعه پرسپوليس خوب است، اينکه مقابل چه تيمي ليگ را شروع مي‌کنيم، مهم است هر چند تيمي که خودش را براي قهرماني آماده کرده ترتيب حريفان برايش فرقي نمي‌کند و بايد از ابتدا با قدرت شروع کند. کسب امتيازهاي ابتدايي براي قهرماني مهم است حال اينکه مقابل چه تيم‌هايي بازي مي‌کنيم هم مي‌تواند در نوع خود مهم باشد، زيرا اگر مقابل تيم‌هاي ضعيف يا سطح متوسط نتيجه نگيريم از لحاظ روحي و رواني روي عملکرد تيم تاثير منفي خواهد گذاشت.

در رابطه بــــا لغو اردو خــارجي پرسپوليس چه نظري داريد؟

باشگاه با مشکلات مالي مواجه است، در غير اينصورت برگزاري اين اردو براي هر تيمي الزامي است، زيرا باعث مي‌شود تيم به‌دور از هرگونه حواشي و با آرامش به تمرينات بپردازد و روند آماده‌سازي تيم به نحو احسن طي شود، اما شرايطي ايجاد شده که متأسفانه پرسپوليس نتوانسته به اين اردو اضافه شود و همين امر باعث شد تا سرخ پوشان کمي از برنامه عقب بمانند.

پرسپوليس نياز به مهاجم دارد؟

مدت زيادي است که تيم با مشکل نبود يک مهاجم ششدانگ روبه‌رو است و اعتقاد دارم هر مهاجمي چه خارجي و چه ايراني بايد با نظر گل‌محمدي جذب شود، زيرا او به‌خوبي به اين مسائل واقف است و مي‌تواند بهترين گزينه را براي تيمش انتخاب کند.

در مورد وضعيت تيم‌ملي چه نظري داريد؟

از نظر من بازيکنان تيم‌ملي از نبوغ بالايي برخوردار هستند و نبايد بگذارند به اين راحتي تيم وارد حاشيه شود. دودستگي در تيم‌ملي با وجود چنين بازيکنان بزرگي واقعا جوک و خنده‌دار است. تمام اعضا تيم‌ملي بايد با نهايت تلاش تمرکزشان را براي جام‌جهاني بگذارند.

در ماه‌هاي اخير اتفاقاتي پيرامون عزل اسکوچيچ رخ داد!

اين فدراسيون فوتبال است که بايد در چنين شرايطي اقتدار خودش را نشان دهد. اگر فدراسيون در تصميم‌گيري چنين اتفاقات مهمي اقتدار نداشته باشد قطعا لياقت هيچ چيزي را در ادامه مسير نخواهد داشت. فدراسيون نبايد اجازه دخالت به هيچ شخصي براي انتخاب سرمربي تيم‌ملي بدهد. اميدوارم همه دست‌به‌دست هم بدهند تا جام‌جهاني را حداقل با شادکردن دل مردم به پايان برسانيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار