| کد مطلب: ۱۰۳۹۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد

پرستارانی که تعدیل شدند به کار بازمی‌گردند

رئيس کل سازمان نظام پرستاري با اعلام اينکه در رابطه با پرستاران 89 روزه، طرحي‌ها و تمديد طرحي‌ها و پرستاراني که تعديل شدند خبرهاي خوبي داريم؛ گفت: در مجلس روي اين مباحث کار شده و ان‌شاءا... اين پرستاران مشمول قانون شده و به کار برمي‌گردند که اين علاوه بر 52 هزار استخدامي است که در سال‌هاي پيش مجوز آن گرفته شد. ميرزابيگي در ادامه با بيان اينکه از نظر مطالبات کشوري خاطرتان آسوده باشد؛ تأکيد کرد: اگر ما در سازمان نظام پرستاري مطلبي را بيان مي‌کنيم و وعده مي‌دهيم تا حصول نتيجه آن را پيگيري مي‌کنيم و هر آنچه از وزارت بهداشت عبور مي‌کند و به دستگاه‌هاي ديگر مي‌رود سقف زماني‌اش بيش از يک ماه نيست و به سرعت نتيجه مطالبات حاصل مي‌شود.

معاون علمي و فناوري رياست‌جمهوري گفت: به کمک شهرداري تهران مي‌توانيم بافت فرسوده را تبديل به خانه‌هاي خلاق کنيم. سورنا ستاري در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداري تهران با بيان اينکه مدتي است همکاري نزديکي با شهرداري تهران داريم گفت: زمينه‌هاي همکاري در حوزه خانه‌هاي خلاق، برقي سازي حمل و نقل عمومي و واگن ملي است. وي ادامه داد: براي آنکه موفق به پياده‌سازي ايده‌هاي خود شويم به همکاري با شهرداري احتياج داريم و شهرداري به عنوان يک شتاب دهنده است و توسعه کارخانه‌هاي نوآوري در بافت فرسوده اهميت بسزايي دارد. معاون علمي و فناوري رياست‌جمهوري با اشاره به بحث خانه خلاق گفت: طي دو سه سال گذشته بر روي خانه‌هاي خلاق تمرکز کرده‌ايم و پروژه‌هاي خوبي پياده‌سازي شده است و اميدواريم بتوانيم نمونه‌هايي از آن اين خانه‌ها را در تهران پياده‌سازي کنيم. وي ادامه داد: تبديل بافت فرسوده به اين مراکز مي‌تواند به ايجاد محيط فرهنگي که در حوزه‌هاي استارت‌آپي هستند کمک کند.

رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينکه آبخيزداري براي پيشگيري از وقوع سيل ضروري است، گفت: مي‌توان با آبخيزداري اقدامات مناسبي در رابطه با سيل انجام داد و از آب‌هاي سطحي هم بهره برد. مهدي چمران افزود: سيل در تمامي منطقه و کشور رخ داد و متأسفانه عده‌اي از هموطنان نيز جان خود را از دست دادند. چمران با بيان اينکه بايد اقدامي کلي در کشور انجام و از روان آب‌هاي شهري استفاده شود، تأکيد کرد: مي‌توان با آبخيزداري اقدامات مناسبي در رابطه با سيل انجام داد و از آب‌هاي سطحي هم بهره برد. رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداري تهران در سيل امامزاده داود، بيان کرد: شهرداري تهران در منطقه امام‌زاده داود مسئوليتي نداشت اما در رابطه با اين اتفاق ساکت نماند و شهردار تهران از ابتدايي‌ترين لحظات در محل حادثه حاضر شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار