| کد مطلب: ۱۰۳۹۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد

گشت ارشاد به سراغ سلبریتی‌ها برود

سخنگوي ستاد امر به معروف گفت: در «گشت ارشاد» بايد به سلبريتي‌ها و سلبريتي‌نماها نيز پرداخته شود. وزارت ارشاد دستگاهي است که بايد مسئول حجاب اين افراد باشد، چراکه اين افراد به دليل مطرح شدن در تريبون‌هايي مثل تلويزيون، سينما، تئاتر و رسانه‌هاي اجتماعي ممکن است سبــــب بدحجابي، اشاعه بدحجابي و يا بي‌حجابـــي در جامعه شوند. حجت‌الاسلام خان‌محمدي افزود: ممکن است برخي از سلبريتي‌ها باعث اشاعه جرم بي‌حجابي شوند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد به اين زمينه ورود جدي داشته باشد. خطر مسيح علينژاديسم در کمين است و بايد رفتار سلبريتي‌ها و سلبريتي نماهايي که منافع ملي و فرهنگ اسلامي را رعايت نمي‌کنند، رصد شود. «گشت ارشاد» بايد از مردم به سراغ مسئولين و علي الخصوص مسئولين وزارت ارشاد برود.

فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: دولت نيازمند کارگزاران قوي است در حالي که بسياري از اين کارگزاران، تجربه لازم را براي حل مسائل ندارند. دولت بايد در مسير خود از کارشناسان بيشتري استفاده کند و با استفاده از زيرساخت‌ها و تجارب آن‌ها نتيجه مثبتي در کارنامه خود به ثبت برساند. غلامرضا ظريفيان در پاسخ به اين سوال که عملکرد يک سال گذشته دولت آقاي رئيسي را به چه شکلي ارزيابي مي‌کنيد، گفت: دولت آقاي رئيسي تلاش مي‌کند اقدامات مثبتي را انجام دهد اما مهم‌ترين مشکلي که در مــورد عملکرد دولت فعلي وجود دارد انتظار تاريخي است که جريان اصولگرا با انتخاب او ايجاد کرد. ظريفيان افزود: دولت آقاي رئيسي که روي کارآمد و با واقعيت سياست خارجي، اقتصادي، فرهنگي مواجه شد، اقداماتي انجام داد که بسياري از اين اقدامات شجاعانه بود. مشکلاتي که امروز وجود دارد، مربوط به ابرمسائل اقتصادي است.

مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا با تاکيد بر اينکه فرايند قدرت از غرب به سمت شرق جهان به آرامي درحال حرکت است ومبناي آن اقتصاد و فرهنگ و تکنولوژي‌هاي جديد است، گفت: توسعه روابط همه جانبه ايران با روسيه، چين و هند مي‌تواند در قالب سازمان همکاري شانگهاي يک قدرت آسيايي يا اوراسيايي را شکل بدهد و چشم انداز جديدي از شکل گيري چند قطبي سازي جهان را عملا به وجود آورد. صفوي با بيان اينکه استراتژي نگاه به شرق منافاتي با شعار نه شرقي نه غربي ندارد، تصريح کرد: سياست نگاه به شرق به معناي کنار گذاشتن شعار «نه شرقي نه غربي» نيست، بلکه مفهوم اين شعار اين است که در بخش ايدئولوژي و اقتصادي از تفکر کمونيستي لائيک، فرهنگ ليبراليسم، کاپيتاليسم و فرهنگ سوسياليستي پيروي نمي‌کنيم و ايران داراي يک سياست خارجي مستقل، يک فرهنگ اســـلامي و انقلابي است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار