| کد مطلب: ۱۰۳۹۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تجمع دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر
دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در اعتراض به وضعیت تغذیه و سرویس ایاب و ذهاب در ترم تابستان تجمع کردند. با قول مساعد مسئولان مقرر شد بودجه‌ای برای فراهم کردن این تسهیلات رفاهی در نظرگرفته شود. این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی مانند «بودجه مشکل دانشجو نیست» و «غذا و سرویس تابستان حق ماست» نسبت به پاسخگو نبودن مسئولان درباره اختصاص سرویس ایاب و ذهاب و غذای گرم با قیمت دانشجویی اعتراض کرده و بیانیه‌ای در این باره صادر کردند. در بخشی از این بیانیه آمده است: ‌«سرویس ایاب و ذهاب از خوابگاه دانشجویان به دانشکده‌ها فراهم شود. لازم به ذکر است که مسیر خوابگاه به دانشکده‌ها بسیار دور است و ناوگان شهری مناسبی هم برای این مسیر وجود ندارد و تردد بدون سرویس، هزینه‌های زمانی و مالی گزافی را بر گردن دانشجو می‌اندازد.»

گلوله بستن خودرو در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از شناسایی و دستگیری ۲ عامل تیراندازی و کشف سلاح در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ نبی‌اله قاسمی اظهار داشت: درپی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت یکدستگاه خودرو، توسط افراد ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران پلیس با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، در کمتر از یک ساعت موفق به شناسایی عاملان تیراندازی شده و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری ۲ نفر عامل تیراندازی شدند. فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه از محل اختفای متهمان تعداد یک قبضه سلاح شکاری به کار رفته در تیراندازی کشف شده است، گفت: افراد دستگیر شده در تحقیقات پلیس علت و انگیزه تیراندازی را اختلافات قبلی بیان کردند که همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

اولین حضور مازیار لرستانی
مازیار لرستانی در مراسم اکران خصوصی فیلم «هزار و یک‌تو» به تهیه‌کنندگی تهمینه میلانی حضور پیدا کرد. مازیارلرستانی برای اولین‌بار با پوششی مردانه در یک مراسم رسمی حاضر شد. این مراسم رسمی، اکران خصوصی فیلم «هزار و یک تو» به تهیه‌کنندگی تهمینه میلانی بود.

دستگیری عاملان تیراندازی درشهرستان نور
فرمانده انتظامی نور از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی‌اکبر قلی‌پور فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: درپی وقوع یک فقره تیراندازی در منطقه واز بخش چمستان توسط افرادی ناشناس، موضوع بلافاصله توسط ماموران سازمان امنیت شهرستان وکلانتری چمستان مورد بررسی قرار گرفت. او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی ۲ عامل تیراندازی در بخش چمستان و شهرستان همجوار شدند. فرمانده انتظامی نور گفت: با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد.

سخنان دختر مسلمان آمریکایی
در مورد حجاب
در بخشی از صحبت‌های عطیه لطیف، آمده است: «برای اینکه واقعاً متوجه شوید که حجاب چیست؟ که این موضوع هدف سخنرانی امروز من است، باید مختصری راجع به معنای عربی آن صحبت کنم. در مورد حجاب سه حرف اصلی «ح ج ب» است که با هم «حجب» را تشکیل می‌دهند که به معنای «پنهان کردن از دیده» است. از این رو در عربی کلمه حجاب به معنای عفت است، به معنای پنهان کردن است؛ یعنی مخفی کردن از دیده‌ها خواه به معنای فروتنی در گفت‌وگو‌های روزمره باشد یا به معنای پوشیدن لباس‌های گشاد، پوشیدن لباس‌های عفیف و یا به معنای پوشیدن روسری بر سر باشد.

رسانه‌ای کردن فایل صوتی
امیررضا واعظ آشتیانی، نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال که اخیراً با شبکه خبر مصاحبه کرده بود، نسبت به انتشار مصاحبه‌اش در یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور واکنش نشان داد. واعظ آشتیانی اطلاعیه‌ای در این زمینه منتشر کرد که به شرح زیر است: روز پنجشنبه مورخ 6 مرداد 1401 ساعت 22:30 شب به صورت اسکایپ با شبکه خبر برنامه «مجله فوتبال» ارتباط تصویری در خصوص موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال و چالش‌های ایجاد شده توسط کمیته بدوی انتخابات، مصاحبه کوتاه تصویری داشته که در این راستا طبق روال همیشه سایت ورزش 3، سخنان بنده به‌همراه تصویر و حتی دیگران را پوشش مجدد خبری داد. دشمنان نظام همواره در قالب رسانه‌های تصویری، شنیداری و مکتوب به دنبال فرصت طلبی و سوءاستفاده هستند و از هیچ کوششی برای وارونه نشان دادن اخبار و نیز سرقت و جعل اخبار کوتاهی نمی‌کنند. از این‌رو شبکه معاند اینترنشنال فایل تصویری بنده را سرقت رسانه‌‌‌ای کرده و ضمن تقطیع قسمت‌‌هایی از آن، تحت عنوان «ارتباط اینترنتی» در بالای تصویر از آن سوءاستفاده کرده و اینگونه به مخاطب القا می‌‌کند که ارتباط مستقیم با مصاحبه شونده انجام گرفته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار