| کد مطلب: ۱۰۳۹۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

پرونده «ویلموتس» هیچ توجیهی ندارد

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در خصوص صدور حکم انضباطی پرونده «ویلموتس» عنوان کرد: عده‌ای وانمود می‌کنند در پرونده تخفیف داده شد و به 3 میلیون یورو کاهش یافته است! این یک شکست است و پیروزی نیست.
انتخابات فدراسیون
محمد رویانیان در گفت‌وگو با «ایلنا»، در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و آخرین شرایط کاندیداها اظهارداشت: شرایط این انتخابات مثل همیشه است! در مورد ردصلاحیت‌شدگان یک مشکلی است. همان‌طوری به‌راحتی که نمی‌توان ردصلاحیت کرد. باید شرایط عمومی و خصوصی مشخصی باشد تا جای ممکن و غیرمحرمانه دلایل ردصلاحیت‌ها را بگویند. به‌هرحال نفرات ثبت‌نام‌کننده در فوتبال و کشور شناخته شده هستند. مثلا بگویند به‌دلیل نواقص مدارک نتوانستند تایید صلاحیت شوند. با توجه به تایید صلاحیت 3 کاندید و مشخص‌بودن رزومه آنها، حرف جدیدی نمی‌شود، زد و باید گفت همه‌چیز به روال گذشته است.
ویلموتس
وی در خصوص صدور حکم انضباطی پرونده ویلموتس عنوان کرد: عده‌ای وانمود می‌کنند در پرونده تخفیف داده شد و به 3 میلیون یورو کاهش یافته است! این یک شکست است و پیروزی نیست. به‌هرحال شکستی است که از طریق قرارداد غیرحرفه‌ای، نادرست، غیراصولی نصیب ما شده است. این اتفاق، اتفاق بدی است.
ژوزه
مدیرعامل سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به مدیریت وی هم بابت پرونده سرمربی پرتغالی این تیم انتقاد وارد است، تصریح کرد: سر قرارداد مانوئل.ژوزه، هفت سال ما را زیرسوال بردند تمام کارهای مثبت ما را نادیده گرفتند ولی من دفاع خاصی نکردم. به هر کار اشتباهی بود که اتفاق افتاد. البته ژوزه انتخاب من نبود. بلکه در یک پروسه درست، یک فرد اشتباهی در دوره بنده انتخاب شد. در فرآیند انتخاب او، 21 نفر از پیشکسوتان در جلسه چند ساعته از بین 4 گزینه شادروان «متسو»، «کالدرون»، گزینه ایرانی و آقای «ژوزه» به اتفاق آقایان سرمربی پرتغالی را انتخاب کردند. این افراد از پیشکسوتان موثر باشگاه بودند. هر چند ژوزه رزومه خوبی داشت و با 12 قهرمانی به ایران آمده بود، اما اینجا نتوانست کار کند و اختلافی با کی‌روش داشتند. به گذشته کاری ندارم و از این موضوع دفاع نمی‌کنم و اشتباه بود. از آدم‌های حرفه‌ای در سازمان رسمی فوتبال ایران این اشتباه پذیرفته نیست. همین‌طور اثرات مخربی که به فوتبال و مدیریت آن آسیب زد. من راجع به فرد خاصی صحبت نمی‌کنم. آقای تاج در این فوتبال زحمت کشید اما به وجهه او آسیب وارد شد. پرونده ویلموتس به فوتبال ایران آسیب وارد کرد و این مساله توجیهی ندارد.
رابطه یحیی و مدیران
وی درباره گمانه‌زنی‌ها پیرامون خوب‌نبودن رابطـــه یحیـــــی گل‌محمدی با مدیران پرسپولیس گفت: آقای یحیی گل‌محمدی مربی خوب، ارزشمند، مجرب و توانمند است. در این میان باید همه دست‌به‌دست هم بدهند که کار خوب پیش برود. ناراحتی‌های سال قبل به پرسپولیس ضربه زد و قهرمانی را از تیم گرفت. نباید این گلایه‌ها آثار منفی داشته باشد و باید به‌هم کمک کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار