| کد مطلب: ۱۰۳۹۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

جاساز ليفتراک‌ها زيربار ضايعات
فرمانده انتظامي آباده از توقيف يكدستگاه كاميون و كشف 2 دستگاه ليفتراك قاچاق به ارزش 15 ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ سيدابوالفضل مسعودي اظهاركرد: در راستاي اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمايت از توليدات داخلي، ماموران انتظامي آباده با انجام گشت‌هاي محسوس و نامحسوس در محور مواصلاتي شيراز- اصفهان به يكدستگاه كاميون حامل بار ضايعات مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند. وي افزود: ماموران موفق شدند در بازرسي از اين خودرو، 2 دستگاه ليفتراك قاچاق و فاقد مدارك قانوني كه به‌صورت حرفه‌اي زيربار ضايعات جاساز شده بود، كشف كنند. فرمانده انتظامي شهرستان آباده با بيان اينكه ارزش اين محموله برابر نظر كارشناسان، 15 ميليارد ريال برآورد شده است، تصريح كرد: راننده پس از تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف تریاک از یک منزل
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 112 کیلو تریاک از یک منزل در یکی از محلات شهرستان بندرعباس خبرداد. سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مقابله با قاچاق موادمخدر با اشراف اطلاعاتی بر روی یک باند قاچاق، از دپوی یک محموله سنگین موادمخدر در یک منزل در یکی از محلات این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران پس از شناسایی دقیق محل دپو مواد با تشکیل اکیپی با هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند. این مقام انتظامی استان اظهارداشت: ماموران در بازرسی از منزل 112 کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه هنجارشکنی و قاچاق کالا، سوخت و موادمخدر در سطح خرد و کلان در اسرع‌وقت از طریق سامانه تلفنی فوریت‌های 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی، پاکسازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.

620 کیلو موادمخدر کشف شد
فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی از توقیف یکدستگاه کامیون حامل 620 کیلوگرم تریاک در شهرستان بجستان خبر داد. سردار محمدکاظم تقوی بیان داشت: جان‌برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران ایستگاه انتظامی شهید عبداللهی شهرستان بجستان با اقدام‌های اطلاعاتی یکدستگاه خودرو کامیون حامل موادمخدر را که در پوشش بار طیور اقدام به قاچاق موادافیونی می‌کرد در ورودی استان خراسان‌رضوی شناسایی کردند. این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران انتظامی در عملیاتی ضربتی کامیون موردنظر را متوقف و در بازرسی از آن ۶۲۰ کیلوگرم تریاک را کشف کردند. فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، خاطرنشان کرد: تحقیقات در این باره ادامه دارد.

برخورد پرايد با تيربرق
فرمانده انتظامی لارستان گفت: براثر برخورد سواري پرايد با تيربرق در بلوار دكتر دادمان اين شهرستان، 7 نفر مجروح و روانه بيمارستان شدند. سرهنگ سيدمحمد یوسفی بيان كرد: ماموران پليس راهور از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 از برخورد سواري پرايد با تيربرق در بلوار دكتر دادمان مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. وي افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد يك سواري پرايد با 7 سرنشين به‌شدت با تيرچراغ برق برخورد كرده است. فرمانده انتظامی لارستان با بيان اينكه در اين حادثه هر 7 سرنشين پرايد مجروح و روانه بيمارستان شدند، تصريح كرد: کارشناس پليس راهور از صحنه بازديد و علت بروز اين تصادف را ناتواني راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه اعلام كرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار