| کد مطلب: ۱۰۳۹۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

تاخیر اتوبوس‌ها
اتوبوس‌های خط آزادی - خاوران چند ماه است که با تاخیر حرکت می‌کنند. با وجود اینکه اتوبوس‌ها پشت هم پارک هستند، اما به بهانه پر شدن اتوبوس حرکت نمی‌کنند و مشکلاتی را برای مسافران ایجاد کرده‌اند از مسئولان اتوبوسرانی درخواست رسیدگی و حل این مشکل را داریم.
مجیدی از تهران

یارانه
خیلی از یارانه‌هایی که برای مردم واریز شده است قرار بود که بازبینی شود تا بتوانیم برای برداشت یارانه اقدام کنیم ولی هنوز دولت هیچ اقدامی برای این موضوع انجام نداده است از مسئولان تقاضا داریم که هر چه سریع‌تر این بازبینی را انجام دهند تا بتوانیم یارانه‌های خود را برداشت کنیم.
کریمی از تهران

صدور کارت ملی
نزدیک به ۳ سال است که در انتظار دریافت کارت ملی هستم، اما تا کنون به دستم نرسیده است. هر چه هم از دفاتر پیشخوان پیگیر می‌شوم می‌گویند کارت برای صدور کارت ملی نداریم و دیرتر صادر می‌شود باید تحمل کنید. مسئولان لطفا به این موضوع رسیدگی کنید.
شاهمرادی از تهران

کارت واکسن دیجیتال
برای خارج از کشور نیاز به صدور کارت واکسن دیجیتال انگلیسی داریم ولی در حال حاضر این سایت با مشکل مواجه است و کد تایید ارسال نمی‌کند از مسئولان تقاضا داریم که فکری اساسی برای این موضوع کنند.
شاکری از تهران

کرایه
زمانی که کرونا شدت بیشتری داشت تاکسی‌ها موظف به سوار کردن 3 نفر بودند و این مسئله باعث افزایش کرایه آنها شده بود .ولی اکنون با سوار کردن 4 نفر همان کرایه را می‌گیرند‌.لطفا به این مورد توسط تاکسیرانی رسیدگی شود.
یوسف‌زاده از تهران

گرانی
افزایش قیمت کالاهای اساسی قشر حقوق‌بگیر را دچار مشکل کرده است. از دولت درخواست می کنیم چاره‌ای برای این گرانی‌ها بیندیشد.
امامی‌راد از نور

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار