| کد مطلب: ۱۰۳۹۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

شهردار بابل برکنار شد

شاهين کلانتري بنگر شهردار بابل (مازندران) با 6 رأي اعضاي شوراي اسلامي شهر بابل استيضاح و برکنار شد. شاهين کلانتري بنگر در دهم ارديبهشت سالجاري به عنوان سومين شهردار معرفي شده اعضاي ششمين دوره شوراي اسلامي شهر بابل موفق به اخذ حکم از وزارت کشور شد که هفته گذشته با رأي مثبت اعضاي پارلمان شهري استيضاح شد. وي که بعد از کش و قوس‌هاي فراوان به عنوان شهردار بابل از وزارت کشور حکم دريافت کرده بود در کمتر از سه ماه برکنار شد. مرتضي کاردگر رئيس شوراي اسلامي شهر بابل در جلسه استيضاح شهردار که به صورت زنده در فضاي مجازي پخش مي‌شد نتيجه رأي گيري استيضاح را اعلام کرد. وي افزود: از مجموع 9 عضو شوراي شهر بابل 6 عضو شورا از پاسخ‌هاي شهردار قانع نشدند و سه عضو شوراي از پاسخ‌هايش قانع شدند.

علت درگيري سرمربيان نساجي

درگيري سرمربيان نساجي و هوادار در ترکيه حواشي زيادي را در پي داشت. اصل ماجرا به پزشک تيم هوادار که پيش از اين با ساکت الهامي در نساجي همکاري مي‌کرد، ربط پيدا مي‌کند. پزشک پيشين تيم نساجي پس از اين‌که با اين تيم به توافق مالي نرسيد به هوادار رفت. با توجه به اين‌که او با هوادار به‌طور قطعي قرارداد نبسته بود، همچنان بحث بازگشتش به نساجي مطرح بود. باتوجه به هتل مشترک دو باشگاه نساجي و هوادار در ترکيه، گفته مي‌شود يکي از اعضاي تيم نساجي با اين پزشک در خصوص بازگشتش به تيم پيشينش مذاکره کرد. پس از اطلاع ساکت الهامي از اين ماجرا، سرمربي هوادار با حميد مطهري درگيري لفظي پيدا کرد و در ادامه اين درگيري به زد و خورد کشيده شد.

ترکيدن لاستيک هواپيما

در پرواز صبح ديروز مشهد- نجف، ترکيدگي لاستيک هواپيما سبب شد تا خلبان تصميم به بازگشت به فرودگاه مشهد بگيرد و مسافران با سرسره نجات از هواپيما پياده شوند. حسن‌ رضايي‌فر، مديرکل بررسي سوانح سازمان هواپيمايي کشوري در گفت‌وگو با ايسنا در اين باره اظهار کرد: صبح جمعه 7 مرداد ماه حدود ساعت 6 صبح پرواز شماره 6643 شرکت هواپيمايي آتا از مشهد به نجف پس از برخاستن، دچار ترکيدگي لاستيک چرخ شد و پس از کاهش سوخت با ادامه پرواز در فضاي تقرب مشهد و رسيدن به وزن مجاز در باند فرودگاه مشهد فرود آمد.

اختلال رواني ضارب روحاني کرجي

رئيس کل دادگستري استان البرز گفت: در خصوص فرد ضارب ادعاي اختلالات رواني مطرح است. فاضلي هريکندي گفت: با توجه به اينکه نياز به تحقيقات بيشتر از جمله معاينه روانپزشکي و اخذ نظريه پزشکي قانوني در خصوص وي وجود دارد پس از بررسي اين موضوع توسط متخصصان، نتيجه اعلام خواهد شد. او مي‌گويد: ضارب هم اکنون در بازداشت است و دستور قضائي براي رسيدگي فوري به اين پرونده صادر شده است. شب جمعه حدود ساعت 19:30، روحاني و سخنران امام‌زاده محمد(ع) کرج در اين امامزاده در حال سخنراني بود که فردي با چاقو به وي حمله و او را مورد ضرب و جرح قرار مي‌دهد.

بازداشت خواننده غيرمجاز

مدير حقوقي سازمان بهشت حضرت زهرا (س) گفت: فردي که به عنوان خواننده، بناي اجرا در قطعات بهشت حضرت زهرا (س) به صورت غيرمجاز و همراه با ني و دف داشت، دستگير و تحويل نيروي انتظامي شد. او قبلاً گفته بود؛ من مافياي بهشت زهرا (س) هستم. محمدرضا عربلو، مدير حقوقي سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در اين باره گفت: صبح ديروز دژبانان ارتش گزارشي دادند مبني بر اينکه فردي به عنوان خواننده بناي اجرا در قطعات بهشت حضرت زهرا (س) را به صورت غيرمجاز و همراه با ني و دف داشته است که بلافاصله او را دستگير و مانع اقدامات او شدند. وي افزود: اين فرد به کلانتري منتقل شد و در آنجا اعلام کرد که در مجالس ختم و حتي 2 سال پيش در بهشت حضرت زهرا (س) با ساز در مجالس اجرا داشته است.

نقص فني هواپيماي حامل رئيس‌ قوه‌قضائيه

پرواز هواپيمايي ايران‌اير در مسير بوشهر- تهران به دليل بدي آب و هوا به فرودگاه اصفهان رفت و قبل از فرود با نقص فني هم مواجه شد. هواپيماي فوکر 100 ايران‌اير شب گذشته و حوالي ساعت 21 از بوشهر به حوالي تهران رسيده بود و قبل از فرود در فرودگاه مهرآباد به دليل وقوع توفان و بدي آب‌وهوا خلبان تصميم‌ گرفت به فرودگاه اصفهان به عنوان فرودگاه جايگزين برود. اين هواپيما 107 مسافر داشت که حجت‌الاسلام والمسلمين محسني اژه‌اي و همراهان او نيز در اين پرواز حضور داشتند. نهايتا رئيس‌قوه قضائيه با پروازي ديگر به تهران بازگشتند اما مقرر شد تا هواپيماي ديگري از تهران به اصفهان پرواز کند و مسافران باقي‌ مانده اين پرواز را به پايتخت بياورد.

توقف قطار بندرعباس - تهران

معاون فرماندار سيرجان از توقف قطار بندرعباس به تهران در اين شهرستان خبر داد. اکبر عباسپور بيان کرد: روزگذشته به دليل سيلاب بخشي از خط ريلي تخريب شد و براي حفظ جان مسافران قطار بندرعباس به تهران براي ساعاتي متوقف شد و کار ايمن سازي مسير ريلي انجام شد. وي عنوان کرد: تا زمان رفع مشکل مسافران در امنيت کامل اسکان داده شدند و همه مسافران در سلامت کامل هستند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار