| کد مطلب: ۱۰۳۹۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

دستگيري سارق محتويات خودرو

جانشين فرمانده انتظامي استان مرکزي، از شناسايي و دستگيري سارق محتويات داخل خودرو با 20 فقره سرقت در شهرستان اراك خبر داد. سرهنگ يوسف سپهوند گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت محتويات خودرو در شهرستان اراک موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. وي خاطرنشان کرد: سرانجام ماموران کلانتري 15 شهرستان اراک، سارق را شناسايي و در عملياتي دستگير کردند. جانشين فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به اعتراف متهم به 20فقره سرقت محتويات خودرو در اين شهرستان اظهارداشت: در بازرسي از مخفيگاه متهم مقاديري از اموال مسروقه کشف شد. سرهنگ سپهوند در پايان با تاکيد بر استفاده از تجهيزات ايمني و به کاربستن هشدارهاي پليسي از سوي شهروندان در پيشگيري از وقوع سرقت افزود: متهم دستگيرشده در اين عمليات پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.

12 عضو «هرمي» بازداشت شدند

دادستان عمومي و انقلاب فرديس استان البرز از بازداشت، 12 عضو شرکت هرمي در اين حوزه قضائي خبر داد. حسين ناصرخاکي اظهارکرد: پس از دريافت گزارشاتي مبني بر فعاليت اعضاي شبکه هرمي، دستور قضائي براي شناسايي صادر و گروهي از عوامل پليس آگاهي شهرستان پس از اخذ دستورات قضائي و شناسايي مخفيگاه، تعداد 12 نفر از اعضا اين شبکه را به‌همراه با وسايل ارتکاب جرم دستگير کردند. وي افزود: پس از بررسي‌ها، مشخص شد 2 نفر از افراد بازداشت‌شده اهل شهرستان‌هاي کيش و شهرکرد هستند که توسط خانواده آنها به‌عنوان فرد مفقودي گزارش شده بود و به نوعي سرکرده‌هاي اين شبکه اقدام به گروگانگيري اين افراد کرده بودند. دادستان عمومي و انقلاب شهرستان فرديس با هشدار به خانواده براي جلوگيري از گرفتارشدن فرزندان آنها در دام باندهاي شرکت‌هاي هرمي، تصريح کرد: با وجود آشکارشدن نيات اين شبکه‌هاي هرمي براي اکثر مردم جامعه، متأسفانه شاهد اغفال برخي افراد هستيم که ضروري است آگاهي‌بخشي در اين زمينه توسط خانوده‌ها انجام شود.

کشف 473 کيلوگرم موادافيوني در بهبهان

فرمانده انتظامي استان خوزستان از کشف 473 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک در شهرستان بهبهان خبر داد. سردار سيدمحمد صالحي اظهارداشت: در راستاي مقابله جدي با توزيع‌کنندگان موادمخدر، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان بهبهان با رصد فني و اشراف اطلاعاتي از انتقال يک محموله موادمخدر مطلع شدند. وي افزود: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با همکاري عوامل پاسگاه پل زهره يکدستگاه خودروي ايسوزو حامل موادمخدر را شناسايي و طي يک عمليات موفق آن را متوقف کردند. فرمانده انتظامي استان خوزستان تصريح کرد: ماموران پليس در بازرسي از خودروي توقيفي 473 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک که به‌طرز ماهرانه‌اي جاسازي شده بود، کشف کردند. سردار صالحي بيان داشت: در اين ارتباط يک قاچاقچي دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي داده شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار