| کد مطلب: ۱۰۳۹۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

6 دارنده سلاح غيرمجاز دستگير شدند

فرمانده انتظامي شوش از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و دستگيري 6 نفر نگهدارنده سلاح و مهمات غيرمجاز در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ روح‌ا... ياري‌زاده در گفت‌وگو با «ايرنا» بيان کرد: در راستاي برخورد با هنجارشکنان و دارندگان سلاح غيرمجاز، طرح ارتقاي امنيت اجتماعي توسط ماموران انتظامي شوش به مرحله اجرا درآمد. وي افزود: ماموران در راستاي اجراي طرح با کار اطلاعاتي 6 نفر از عاملان نگهداري سلاح و مهمات غيرمجاز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در عمليات‌هاي جداگانه آنها را دستگير کردند. فرمانده انتظامي شوش ادامه داد: در بازرسي به‌عمل آمده از مخفيگاه متهمان تعداد 2 قبضه اسلحه شکاري،2 قبضه اسلحه کلت‌کمري با 2 تيغه خشاب مربوطه، يک قبضه کلاشنيکف و 6 تيغه خشاب آن، به‌همراه 126 عدد گلوله کشف و ضبط شد. وي با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک، مراتب را از طريق شماره تلفن 110 به پليس گزارش دهند.

توليد روغن موتور تقلبي

رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ از کشف يک کارگاه توليدي در غرب تهران خبر داد و گفت: از اين کارگاه 35 هزارليتر روغن موتور و ضديخ تقلبي کشف شد. سرهنگ جليل موقوفه‌اي بيان داشت: در پي دريافت اخباري مبني بر توليد و توزيع روغن موتور و ضديخ تقلبي در کارگاهي در محله چيتگر رسيدگي به موضوع را تيمي از ماموران کلانتري 154 چيتگر بر عهده گرفته و تحقيقات ميداني را آغاز کردند. وي با بيان اينکه ماموران در تحقيقات و پي‌جويي‌هاي انتظامي موفق به شناسايي مخفيگاه متهمان شدند، افزود: با اخذ مجوز قضائي تيم مجربي از ماموران به محل مراجعه و در يک عمليات منسجم و ضربتي 6 نفر از متهمان را که در حال توليد روغن‌هاي تقلبي بودند، دستگير و در بررسي از محل 35 هزار ليتر انواع روغن تقلبي در اندازه‌هاي مختلف کشف شد. رئيس پليس پيشگيري تهران ادامه داد: متهمان 20 الي 30 ساله در تحقيقات اوليه به جرم خود و توليد روغن‌هاي تقلبي و توزيع آن در شهر تهران با برند شرکت‌هاي معتبر اعتراف کردند. سرهنگ موقوفه‌اي در پايان با اشاره به اينکه تحقيقات بيشتر براي کشف جزئيات پرونده ادامه دارد از شهروندان خواست حتما از مراکز معتبر روغن‌موتور موردنياز را تهيه کنند.

كشف لوازم آشپزخانه قاچاق

فرمانده انتظامي شهرستان كاشان از كشف انواع لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش 8 ميليارد ريال در عمليات ماموران اين فرماندهي خبر داد. سرهنگ ايرج كاكاوند بيان داشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي فرماندهي انتظامي شهرستان کاشان در راستاي اجراي طرح‌هاي ارتقا امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حين کنترل محورهاي مواصلاتي به 2 خودرو پژو مشکوک و آنها را براي بررسي بيشتر متوقف کردند. وي ادامه داد: ماموران پس از توقيف خودرو‌ها طي هماهنگي با مقام قضائي اقدام به بازرسي از داخل آنها کرده که تعداد 62 دستگاه انواع لوازم برقي آشپزخانه شامل «هم‌زن برقي»، گوشت‌كوب برقي و آبميوه‌گيري و يک‌هزار و700 قطعه انواع بدليجات كشف كردند. فرمانده انتظامي شهرستان کاشان با بيان اينکه تمامي کالاهاي کشف شده فاقد مدارک گمرکي و قانوني بودند، تصريح کرد: ارزش کالاهاي کشف شده از سوي کارشناسان مربوطه 8 ميليارد ريال تعيين شده که در اين خصوص 2 راننده دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند. اين مقام انتظامي با تاكيد بر تداوم و استمرار مبارزه همه‌جانبه و برخورد قاطع پليس با قاچاق کالا و ارز از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعاليتي در اين راستا، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كنند.

23 تن آرد قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از کشف 23 تن آرد قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 500 ميليون ريال خبر داد. سردار علي‌اکبر جاويدان اظهارداشت: پس از اطلاع ماموران پليس کرمانشاه مبني بر وجود مقدار زيادي آرد دپوشده در شهرک صنعتي زاگرس، رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وي ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامي چالابه با انجام تحقيقات گسترده موفق به شناسايي انبار مذکورشده و پس از هماهنگي با مقام قضائي بازرسي‌هاي لازم را به‌عمل آوردند. فرمانده انتظامي استان کرمانشاه تصريح کرد: ماموران در بازرسي‌هاي انجام شده 23 تن آرد قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 2 ميليارد و 500 ميليون ريال مي‌رسيد، کشف کردند. سردار جاويدان در پايان از دستگيري يک نفر در اين راستا و معرفي وي به دستگاه قضائي جهت سير مراحل قانوني و صدور حکم لازم خبر داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار