| کد مطلب: ۱۰۳۹۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

مدت قرارداد اجاره

از مسئولان خواهش مي‌کنم براي کمک به مستاجران دستور اضافه کردن مدت اجاره از يکسال به دوتا پنج سال را صادر کنند تا بلکه مستاجران بتوانند براي جمع‌آوري پول که به دست صاحبخانه بدهند نفسي بکشند.

عليزاده از تبريز

تعويض پل فرديس

حدود 2سال است که پل فرديس به دليل تعويض پل درحال ساخت است اما نمي‌دانيم چرا اين ساخت و ساز به پايان نمي‌رسد، بيشتر مواقع فقط دو کارگر روي پل کار مي‌کنند، از مسئولان خواهش مي‌کنم رسيدگي کنند تا بلکه هر چه سريع‌تر اين کار تمام شود.

اميني از کرج

پل عابر پياده

چند ماهي است که خرابي پل عابر مکانيزه دروازه دولت براي مسافران مترو دردسرساز شده و تردد آن‌ها را با مشکلاتي مواجه کرده است. از مسئولان شهرداري و مترو درخواست رسيدگي به اين موضوع را داريم.

مشکات از تهران

گراني نان

با اينکه اعلام کرده‌اند که نان گران نمي‌شود در باغ فيض تهران نانوايي تافتون نان خود را گران کرده است و هيچ دليلي هم براي گران کردن خود ندارد. از مسئولان تقاضا داريم که بازرساني را براي سرکشي در نانوايي‌ها بفرستند تا مردم از اين گراني‌ها در امان باشند.

ابراهيمي از تهران

قيمت پايين هندوانه

در اين گراني بازار الان که وقت برداشت محصولات کشاورزي مانند هندوانه است بايد کيلويي هزار تا هزار و پانصد تومان آن را بفروشيم. با اين نرخ نصف هزينه‌هاي کاشت هم جبران نمي‌شود. لطفا مسئولان حامي ما کشاورزان باشند.

يک کشاورز از ميانه

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار