| کد مطلب: ۱۰۳۹۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

کــوتــــاه

تسليت رهبرانقلاب در پي درگذشت حبيب ا... صادقي

حضــرت آيت‌ا... خامنه‌اي درگذشت هنرمند برجسته و انقلابي مرحوم حبيب ا... صادقي را تسليت گفت. متن پيام تسليت رهبر معظم انقلاب بدين شرح است: بسم ا... الرحمن الرحيم درگذشت هنرمند برجسته و انقلابي جناب آقاي حبيب ا... صادقي رحمة‌ا... عليه را به هنرمندان و همکاران و دوستان و به‌ويژه به خانواده مکرّم ايشان تسليت عرض مي‌کنم و رحمت و مغفرت الهي را براي وي مسألت مي‌کنم.

سيد علي خامنه‌اي

5 مرداد 1401

عزاداري محرم عزاداري سکولار نباشد

امام جمعه مشهد با بيان اين‌که بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، قوي‌ترين و برجسته‌ترين کارشناسان و متخصصان از زنان به وجود آمد، گفت: در بسياري از رشته‌هاي تخصصي پزشکي، خانم‌ها برترين‌ها هستند که با پوشش کامل به اين مقام رسيدند، اين افتخار جمهوري اسلامي و انقلاب اسلامي است که زن به اين عظمت رسيده است. آيت‌ا... علم‌الهدي به فرارسيدن ايام محرم و عزاداري سيدالشهدا (ع) نيز اشاره و تأکيد کرد: مردم شهر را سياه‌پوش کردند و هيئات و دسته‌هاي عزاداري به راه انداختند از اين رو بايد سعي کنيم در اين ماه محرم، عزاداري سيدالشهدا را يک عزاداري سکولار نکنيم. وي اضافه کرد: يک بخش عزاداري امام حسين اشک ريختن است، يک بخش آن توجه به هدف سيدالشهدا و توجه به مقصد آن حضرت است که ان‌شاءا... عزاداري‌هاي ما به شکلي باشد که اهداف ابي‌عبدا... را برجسته کنيم.

سفير جديد ايران وارد بيروت شد

مجتبي اماني سفير جديد جمهوري اسلامي ايران با استقبال شخصيت‌هاي رسمي و حزبي لبناني وارد بيروت شد. اماني در بدو ورود به لبنان بر بکارگيري همه تلاش خود به منظور تقويت و گسترش روابط ايران و لبنان تاکيد کرد. نمايندگان احزاب مختلف، قبلان قبلان نماينده رئيس مجلس، وزير سابق و عضو شوراي سياسي حزب ا... محمود قماطي در فرودگاه بيروت از اماني استقبال کردند. پيش از اين محمد جلال فيروزنيا از مرداد 97 تاکنون سفير جمهوري اسلامي ايران در بيروت بود.

دستور فرمانده کل سپاه براي امدادرساني به سيل‌زدگان

در پي هشدارهاي سازمان هواشناسي کشور مبني بر تداوم و گسترش رگبارهاي موسمي و فعاليت سامانه بارشي در 27 استان، سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف سخنگو و مسئول روابط عمومي کل سپاه گفت: با توجه به شرايط پيش‌رو و پيش‌بيني‌هاي سازمان هواشناسي کشور و احتمال وقوع سيل و بروز مشکل و چالش براي مردم، سرلشکر حسين سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ضمن قدرداني و تشکر از تلاش‌هاي ارزنده و مجاهدانه پاسداران و بسيجيان براي حضور به موقع در صحنه عمليات امداد و نجات و خدمت رساني به هموطنان عزيز در مناطق زلزله کشور، جمعه شب طي دستوري بر ضرورت ارتقا و تشديد آمادگي‌هاي سپاه‌هاي استاني و يگان‌هاي امدادي بسيج براي کمک به ساير نيروهاي امدادي در صورت وقوع سيل و بروز شرايط بحراني در مناطق مختلف کشور تاکيد کرد.

عذرخواهي سرلشکر موسوي از رهبري

سرلشکر موسوي با صراحت از کارکنان و خانواده ارتش به‌علت عدم موفقيت در رفع دغدغه‌هاي معيشتي عذرخواهي کرد. فرمانده کل ارتش در جمع دانشجويان دانشگاه فرماندهي و ستاد آجا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره پنج ساله فرماندهي‌اش در ارتش جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: بنده در شهريور ماه سال 1396 با محاسبه و توکل بر خدا صراحتا يکسري برنامه‌هايي را جهت اجرايي شدن اعلام کرده و بر همين اساس قول‌هايي را داده بودم؛ از جمله اينکه ظرف مدت پنج سال دغدغه معشيت کارکنان را در ذهن رهبر انقلاب و خانواده‌هاي ارتشي مرتفع کنم که متأسفانه در اين رابطه موفق نشدم. سرلشکر موسوي با بيان اينکه تقريبا در تمامي برنامه‌هايي که از پيش اعلام کرده بودم با موفقيت به نتيجه رسيديم، گفت: تنها در موضوع معيشت به اهداف تعيين شده دست نيافتيم و بر خود لازم مي‌دانم از همين تريبون و در حضور نمايندگان ارتش جمهوري اسلامي ايران از رهبر انقلاب و کارکنان و خانواده‌هاي محترم و صبور ارتشي عذرخواهي کنم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار