| کد مطلب: ۱۰۳۹۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

مراد طاهباز به مرخصي آمد

وکيل مراد طاهباز زنداني دوتابعيتي ايراني- انگليسي و آمريکايي و يکي از متهمان پرونده فعالان محيط زيست از مرخصي او خبر داد. حجت کرماني در اين باره گفت: موکلم ديروز با پابند الکترونيکي به مدت يک ماه به مرخصي آمد. وي افزود: مراد طاهباز از 20 دي ماه سال 96 در پرونده موسوم به فعالان محيط زيست بازداشت شده بود و به 10 سال حبس محکوم شد. ديروز بعد از حدود 5 سال به مرخصي آمد. غلامحسين اسماعيلي سخنگوي وقت قوه قضائيه دوشنبه 22 مهر 1398 گفت: مراد طاهباز، نيلوفر بياني و هومن جوکار سه متهم پرونده (موسوم به جاسوسي از مراکز حساس نظامي در پوشش محيط زيستي) براي بيان آخرين دفاعيات به دادگاه احضار شدند.

جواب محکم هنرمند ايراني به بي‌بي‌سي

«علي رهبري»، رهبر مشهورترين اُپراي جهان به بي‌بي‌سي فارسي گفت: اگر قرار باشد جايي به‌خاطر جنگ افروزي تحريم شود آنجا فقط انگليس و آمريکا است. پس از اعلام رسمي خبر اختصاصي انتصاب «علي رهبري» به عنوان رهبر مشهورترين اُپراي جهان، تمام رسانه‌ها به انعکاس خبر مذکور پرداختند و اما بي‌بي‌سي فارسي که در اين بين مي‌خواست از فرصت استفاده کرده و عليه ايران گفت‌وگويي با اين رهبر شناخته شده بگيرد، با جواب غير منتظره استاد علي رهبري مواجه شد.

تجمع جمعي از خريداران معترض

جمعي از خريداران معترض محصولات آذربايجان خودرو ديروز مقابل ساختمان اصلي وزارت صنعت تجمع کردند. جمعي از خريداران معترض شرکت آذربايجان خودرو در اعتراض به عدم تحويل خودروي خريداري شده، ديروز مقابل ساختمان اصلي وزارت صنعت تجمع کردند. اين خريداران، رسيدگي وزير صنعت به وضعيت شرکت آذربايجان خودرو را خواستار شدند. آنها همچنين در نوشته‌هايي خواستار رسيدگي قوه قضائيه به موضوع عدم تحويل خودرو به خريداران اين شرکت شدند. شرکت آذربايجان خودرو براي فروش خودروهاي ام‌جي از خريداران ثبت‌نام کرده است.

توهين رسانه اصولگرا به ايثارگران معترض

ياسر عرب فعال اجتماعي نوشت: خبرگزاري فارس به آن رزمندگاني که در مقابل توپ و تانک صدام سينه سپر کرده و جانباز شده و حالا که براي خواسته‌هاي بحق خود بعد از سال‌ها به ناچار در گرماي تابستان، در مقابل مجلس تحصن کرده گفته است «جانباز نما» در اين صورت به نويسنده اين سخنان چه بايد گفت؟ «انسان نما»؟

پرستار معترض بيکار نشد

معاون پرستاري وزير بهداشت درباره ماجراي اعتراض پرستار مشهدي گفت: برخي گفتند که اين پرستار اخراج شده، اما اين پرستار مشغول به کار است و در حال رايزني هستيم تا به جايگاه سوپروايزري خود برگردد. عباس عبادي در پاسخ به اين پرسش که «ماجراي اعتراض پرستار مشهدي و بحث اخراج آن چه بوده است؟»، اظهار داشت: اين ماجرا مربوط به 11 تيرماه گذشته بوده که در بيمارستان خصوصي پاستور مشهد اتفاق افتاده است.

بازداشت اعضاي شبکه ثبت شرکت‌هاي صوري

رئيس کل دادگستري استان البرز با اعلام بازداشت اعضاي دو شبکه پيچيده فعال در زمينه شرکت‌هاي صوري و فرار مالياتي، از شناسايي بيش از 93 هزار ميليارد ريال فرار مالياتي خبر داد حسين فاضلي هريکندي، رئيس کل دادگستري استان البرز، ديروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به جزئيات شناسايي و بازداشت شبکه جعل، استفاده از اسناد مجعول، رشا و ارتشا منتهي به فرار مالياتي به مبلغ 9335 ميليارد تومان در استان‌هاي البرز و تهران گفت: کيفرخواست اين پرونده از سوي دادسراي کرج با 126 متهم صادر و جهت رسيدگي به شعبه دوم دادگاه کيفري يک استان البرز ارجاع شده است.

دزد اشياي تاريخي

نگهبان سابق موزه‌اي در استان همدان که متهم به سرقت اشياي تاريخي از موزه بود، با يک کوله‌پشتي پر از اشياي عتيقه در تهران دستگير شد. صبح دوشنبه گذشته ماموران کلانتري مهرآباد درحال گشت‌زني در خيابان‌هاي اين منطقه بودند که متوجه مرد جواني شدند که کنار يک خودرو پارک‌شده ايستاده بود. مرد جوان ظاهري عجيب و يک کوله‌پشتي در دست داشت و با ديدن خودرو گشت پليس، رويش را برگرداند و سعي کرد خود را از ديد ماموران مخفي کند. همين واکنش او، شک ماموران را برانگيخت. ماموران به تعقيب او پرداختند و دقايقي بعد موفق شدند راه فرار وي را سد و او را دستگير کنند. مرد جوان مدعي بود که اهل شهرستان است و براي پيدا کردن کار به تهران آمده است اما وقتي ماموران درِ کوله‌پشتي او را باز کردند، با اشيايي روبه‌رو شدند که ظاهرا عتيقه و تاريخي بودند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار