| کد مطلب: ۱۰۳۹۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا نیکبخت‌واحدی:

سپاهان پتانسیل تبدیل‌شدن به «استیل‌آذین» را دارد

قرعه‌کشي ليگ‌برتر در روزهاي گذشته برگزار شد. عليرضا نيکبخت‌واحدي بازيکن سابق سرخابي‌هاي پايتخت در خصوص اين مساله صحبت کرد.

نظر شما در خصوص قرعه‌کشي ليگ‌برتر چيست؟

به‌نظرم اين قرعه در شروع ليگ‌برتر براي استقلال مثل يک شمشير دولبه است. برخورد دو تيم مدعي و پرمهره در هفته اول هم مي‌تواند خوب باشد و هم بد. خوب، از اين جهت که به‌هرحال سپاهان هم تغييرات زيادي داشته است و ممکن است هرچه جلوتر بروند بازي مقابل آنها سخت‌تر شود. استقلال هم تغييرات زيادي داشته ولي به اندازه سپاهان نبوده و ثبات بيشتري داشته است. بد، هم از اين جهت است که تيم‌ها در دوره بدنسازي هستند و هنوز برنامه‌هاي تاکتيکي روي تيم پياده نشده است و ممکن است استقلال هم در ابتداي راه دچار مشکل شود. در کل من به اين قرعه خوشبين هستم.

سپاهان مي‌تواند براي استقلال دردسرساز شود!

سپاهان امسال شباهت زيادي به استيل‌آذين دارد و بازيکنان اسم و رسم‌داري دور هم جمع کرده و مربي مطرحي هم روي نيمکت دارد و مشابه اين شرايط را ما در استيل‌آذين تجربه کرديم که هم از لحاظ بازيکن غني بوديم و هم مربي خوبي بالاي سر تيم بود ولي به‌دلايلي تيم نتيجه نگرفت. جذب مربي و بازيکن خوب ضامن موفقيت يک تيم نيست و به‌نظرم اين ميزان تغييرات به‌صورت يکجا به تيم ضربه مي‌زند چون انتظار هم از تيم بالاست و همه انتظار دارند تيم از همان هفته اول پرقدرت ظاهر شود. سپاهان امسال به‌شدت پتانسيل تبديل‌شدن به استيل‌آذين را دارد.

کدام تيم در نقل‌وانتقالات عملکرد بهتري داشت؟

ليگ امسال قابل پيش‌بيني نيست و من الان 5- 6 تيم مدعي مي‌توانم نام ببرم. به‌جز سه تيم اصلي که هرسال مدعي هستند امسال تيم‌هايي مثل تراکتور، فولاد و گل‌گهر هم مي‌توانند به کورس قهرماني اضافه شوند و پتانسيل بالايي دارند و ليگ امسال به‌شدت سخت و جذاب است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار