| کد مطلب: ۱۰۳۹۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس باید از هفته اول استارت قهرمانی را بزند

بازيکن پيشين پرسپوليس معتقد است: سرخپوشان اگر دنبال قهرماني مجدد در ليگ‌برتر هستند بايد بهترين عملکرد را از هفته اول مسابقات داشته باشند.

قرعه‌کشي

فرزاد آشوبي درباره برگزاري مراسم قرعه‌کشي مسابقات ليگ‌برتر و شرايط پرسپوليس در شروع فصل جديد اظهارداشت: پرسپوليس با قرعه مناسبي روبه‌رو شده است. اگر مي‌خواستيم ايده‌آل نگاه کنيم مي‌توانستيم قرعه بهتري را براي پرسپوليس متصور شويم، ولي همين قرعه هم خيلي سخت نيست. سه تيم اولي که پرسپوليس بايد با آنها بازي کند تيم‌هاي خوبي هستند به‌ويژه فولادخوزستان که امسال با شرايطي که دارد به‌نظرم يکي از مدعيان براي قهرماني خواهد بود.

بازي آسان؟

وي افزود: در ليگ امسال بازي آسان وجود ندارد و از هفته اول بايد مسابقات را جدي گرفت. براي مثال پرسپوليس بايد در هفته سوم به مصاف آلومينيوم برود. اين تيم در چند فصلي که به ليگ‌برتر آمده است مقابل پرسپوليس نتايج خوبي گرفته و هميشه با انگيزه بالايي مقابل سرخپوشان بازي کرده است. شاگردان گل‌محمدي اگر بعد از يک فصل فاصله‌گرفتن از قهرماني مجددا مي‌خواهند قهرمان شوند بايد تمام نکات و برنامه‌هايي را که کادرفني مدنظرش است، از همان هفته اول پياده و در همه بازي‌ها بهترين عملکردشان را ارائه کنند. درواقع استارت قهرماني سرخپوشان بايد از هفته اول زده شود.

پيش‌بيني

بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: پرسپوليس در اين فصل با توجه به تغييراتي که داشته است و بازيکنان جديدي که به تيم اضافه شده‌اند، تيم خوبي در اختيار دارد، اما هنوز زود است که درباره آينده سرخپوشان نظر بدهيم. اين تيم فعلا در حال تمرين است و بايد بازيکنان جديد و قديم در کنار هم بازي کنند و به هماهنگي برسند، موضوعي که مهمترين بخش تمرينات اين روزهاي پرسپوليس است. اين پتانسيل در بين بازيکنان پرسپوليس وجود دارد که با تمرينات فشرده و کار گروهي خودشان را مجددا به‌عنوان مدعي اول قهرماني نشان دهند، هرچند که در اين فصل کار بسيار سختي خواهند داشت، چون ساير رقبا هم خودشان را تقويت کردند و دنبال قهرماني هستند.

دربي

آشوبي در مورد برگزاري دربي تهران در هفته دوازدهم بيان داشت: به عقيده من اگر دربي در هفته اول برگزار مي‌شد هم مشکلي وجود نداشت. اين حد حساسيت درباره برگزاري دربي منطقي نيست. دربي هم مثل ساير بازي‌هاست و شرايط آن در زمان برگزاري‌اش متفاوت است.

مدعيان

وي در پاســـخ به اين سوال که «غير از پرسپوليس چه تيم‌هايي را مدعي قهرماني ليگ مي‌دانيد؟»، تصريح کرد: استقلال و سپاهان هميشه مدعي بودند و خواهند بود. همانطور که گفتم فولاد هم در اين فصل حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت و مي‌تواند يکي از مدعيان باشد. البته از گل‌گهر نيز نبايد به سادگي عبور کنيم. من اميدوارم که مربيان خارجي که به ليگ اضافه شدند، باعث شوند تا کيفيت مسابقات افزايش پيدا کند و ما مسابقات جذاب‌تري را شاهد باشيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار