| کد مطلب: ۱۰۳۹۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

قاچاق حشيش با تاکسي

فرمانده انتظامي استان البرز از توقيف يکدستگاه تاکسي حامل بيش از 89 کيلوگرم حشيش در منطقه مهرشهر کرج خبر داد. سردار عباسعلي محمديان بيان داشت: در پي اقدامات اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان، انتقال مقدار قابل‌توجهي موادمخدر از استان‌هاي جنوب شرقي کشور به البرز و تهران محرز و تاکسي حامل مواد تحت رصد اطلاعاتي ماموران قرار گرفت. وي افزود: با شناسايي خودرو موردنظر در محورهاي مواصلاتي استان البرز، در يک عمليات غافلگيرانه با هماهنگي قضائي در منطقه مهرشهر کرج توقيف شد. فرمانده انتظامي استان البرز با اشاره به دستگيري يک قاچاقچي موادمخدر در اين عمليات، تصريح کرد: در بازرسي از خودرو متهم 89 کيلو و500 گرم حشيش کشف شد. سردار محمديان در پايان با اشاره معرفي متهم به مراجع قضائي، خاطرنشان کرد: پليس با مبارزه بي‌امان با باند‌هاي انتقال موادمخدر به کشور سعي مي‌کند تا از آسيب‌هاي اجتماعي حاصل از مصرف موادمخدر بکاهد.

دستگيري سارقان درختان کهنسال

بخشدار احمدآباد مستوفي از شناسايي و دستگيري افرادي که درختان کهنسال را قطع و سرقت مي‌کردند، خبر داد. کيان کريمي توضيح داد: اين افراد با طراحي و برنامه‌ريزي دقيق اقدام به بريدن و سرقت درختان کهنسال با قدمت بالاي پنجاه سال مي‌کردند. وي ادامه داد: پس از بارها تلاش براي دستگيري آنها، عوامل کلانتري احمدآباد بعداز شناسايي و کمين‌گذاري دقيق براي دستگيري اين افراد، در نهايت سارقان را با تمام ادوات و وسايل مربوط به جرم و تعدادي تنه درخت قطور بريده شده به دام انداختند. به‌گفته بخشدار احمدآباد مستوفي، 4 سارق دستگيرشده توسط نيروهاي کلانتري احمدآباد مستوفي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضائي شهرستان اسلامشهر شدند.

7 سارق مسلح به‌دام افتادند

فرمانده انتظامي دزفول از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد و گفت: 3 باند سارق مسلح و زورگير باغات، منازل و موتورسيکلت در اين شهرستان دستگير شدند. سرهنگ روح‌ا... گراوندي روز چهارشنبه اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت باغات، منازل و موتورسيکلت در سطح شهرستان و ايجاد نارضايتي عمومي، موضوع دستگيري سارقان مسلح در دستور کار پليس قرار گرفت. وي افزود: ماموران پليس آگاهي با اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در رابطه با سرقت‌هاي به وقوع پيوسته موفق شدند 7 نفر سارق حرفه‌اي منازل، باغات و موتورسيکلت را در قالب سه باند شناسايي و طي عمليات‌هاي جداگانه در مخفيگاهشان دستگير کنند. فرمانده انتظامي شهرستان دزفول ضمن اشاره به توقيف 2 دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسيکلت سرقتي بيان کرد: کاراگاهان پليس آگاهي در اين طرح موفق به کشف چهار قبضه سلاح شکاري و جنگي، چند تيغه شمشير و قمه، مقادير زيادي پلاک‌هاي سرقتي، قيچي‌هاي سيم بر و مقادير زيادي اموال سرقتي شدند. وي به کشف 30 فقره سرقت در اين طرح اشاره کرد و افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و سپس روانه زندان شدند.

کشف 31 دستگاه ماينر

سرکلانتر پنجم پليس پيشگيري پايتخت از کشف 31 دستگاه ماينر در شرکتي خصوصي خبر داد و گفت: بررسي‌هاي اوليه از اين شرکت حاکي از آن بود که در حوزه توليد مواد غذايي فعاليت دارد. سرهنگ پيمان لطيفي اظهارداشت: با دريافت خبري مبني بر استخراج رمزارز در يکي از شرکت‌هاي خصوصي در محله مهرآباد، بررسي موضوع را گروهي از مامورن کلانتري اين محل بر عهده گرفتند. وي با اشاره به اينکه محل و نوع فعاليت شرکت در ابتدا مورد شناسايي قرار گرفت، افزود: نتيجه بررسي‌هاي اوليه پليسي نشان از اين داشت شرکت اعلامي در حوزه توليد موادغذايي فعاليت دارد که اخيرا با استقرار غيرمجاز ماينرها به استخراج ارزهاي ديجيتال مي‌پردازد. سرکلانتر پنجم پليس پيشگيري تهران گفت: نتيجه بررسي‌ها به مرجع قضائي منعکس و دستور بازديد از محل دريافت و گروهي از ماموران کلانتري مهرآباد به نشاني اعلامي اعزام شدند. سرهنگ لطيفي افزود: در بررسي‌هاي بيشتر از اين مکان تعداد 31 دستگاه ماينر در حال استخراج ارزهاي ديجيتالي به‌همراه 12 عدد کارت گرافيکي کشف و کارشناسان ارزش ريالي اين اموال را 10 ميليارد ريال برآورد کرده‌اند. وي اظهارداشت: مديرعامل شرکت دستگير و متهم براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار