| کد مطلب: ۱۰۳۹۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

رویـــــداد

حضور بانک تجارت در «فیناپ» هفدهم

بانک تجارت به عنوان حامی برگزاری هفدهمین رویداد فیناپ با موضوع BNPL اکنون بخر، بعدا پرداخت کن حضوری فعال در این رویداد فناورانه خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، هفدهمین رویداد فیناپ عصر پنجشنبه ششم مردادماه با موضوع تکنولوژی مالیBNPL (اکنون بخر، بعدا پرداخت کن) با مشارکت و حمایت بانک تجارت در مجموعه«سلام» واقع در بزرگراه ارتش تهران برگزار می‌شود. «بی ان پی ال» در واقع یک روش جدید دسترسی به اعتبار ارزان قیمت برای مصرف کننده است که مکانیسم بسیار ساده ای دارد. این روش به نوعی تامین اعتبار در ازای کسری های پیش بینی نشده ماهانه است که به تنظیم درآمد و مخارج در طی ماه کمک می کند و مشتریان براساس اعتبار تخصیص داده شده می توانند از شبکه وسیع شرکای تجاری نیازهای خود را تامین و وجه آن بعدا پرداخت کنند. در این رویداد«داودیان» معاون مدیرعامل در امور مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت در پنل تخصصی رویداد که با عنوان (بررسی چالش ها و دغدغه های کسب و کارها و رگولاتور در حوزه BNPL )برگزار می شود، حضور خواهد داشت. «فرجود» مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت نیز در این همایش در خصوص BNPL و بانکداری آینده سخنرانی می کند. سخنرانی مدیران ارشد بانکی و بنیانگذاران فین تک‌ها و استارت‌آپ‌های موفق کشور با موضوع کسب‌وکار فین‌تک‌ها و اکوسیستم استارت آپی، برگزاری پنل‌های گفت‌وگو و کافه فیناپ از بخش‌های متنوع این رویداد است. علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را با انتخاب لینک aparat.com/finupevent/live
از ساعت ۱۲ تا ۲۰ روز پنجشنبه ششم مردادماه به صورت رایگان و زنده مشاهده کنند. پنل تخصصی« بررسی چالش ها و دغدغه های کسب و کارها و رگولاتور در حوزه BNPL »با حضور داودیان معاون مدیرعامل در امور مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت از ساعت ۱۶:۰۵ و سخنرانی فرجود مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت در این رویداد از ساعت ۱۴:۴۰ به صورت زنده قابل مشاهده است.

سرنوشت تاریک درانتظار بیت کوین

سرمایه گذاران نسبت به نوسانات بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال هشدار می‌دهند زیرا صندوق بین المللی پول (IMF) کاهش رشد اقتصاد جهانی را پیش بینی می‌کند این درحالی است که بازار رمزارزها شاهد نوسان بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۲۱ هزار دلاری قرار دارد همچنین ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۹۷۱.۹۲ میلیارد دلار است که ۰.۰۱ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد از سوی دیگر حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۰.۲۸ درصد کاهش یافته و به ۶۱.۲۵ میلیارد دلار رسیده است و از طرفی، ۵.۱۶ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است. به‌روزرسانی ماه جولای صندوق بین‌المللی پول در مورد چشم‌انداز اقتصاد جهانی با عنوان تاریک‌‌تر و نامطمئن‌تر به تورم بالاتر از حد انتظار و کاهش تولید جهانی به عنوان شاخص‌های رشد اقتصادی ضعیف اشاره می‌کند. این گزارش به طور خلاصه بیان می‌کند که احتمالا رکود اقتصادی در پیش است همچنین مایلز دویچر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به ۱۵۴۰۰۰ دنبال‌کننده‌ خود در توییتر هشدار داد که انتظار نوسان در بازارها را داشته باشند، همچنین او خاطرنشان کرد که گزارش‌های درآمدی دریافتی از مایکروسافت، گوگل، اپل و متا به همراه اعداد تولید ناخالص داخلی (GDP) از ایالات متحده می‌تواند آشفتگی بیشتری ایجاد کند. سرمایه گذاران کریپتو نیز در این هفته برای افزایش نرخ بهره در ایالات متحده آماده می‌شوند. بلومبرگ در 26 جولای گزارش داد که انتظار می رود فدرال رزرو در تلاش برای تشدید سیاست پولی خود و کاهش تورم، نرخ بهره را تا 75 واحد پایه یا 0.75 درصد تا 2.25 درصد افزایش دهد همچنین ناظران صنعتی انتظار دارند با انتشار آمار تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم این کشور در 28 جولای، ایالات متحده رسماً در رکود قرار گیرد. یک تحلیلگر بازارهای مالی عقیده دارد بازار بیت کوین احتمالا زمانی که ابهام در مورد وضعیت فعلی اقتصاد و تنش های ژئوپلیتیکی برطرف شود، بهبود خواهند یافت. با این حال، نمی‌توان گفت که چقدر طول می‌کشد در حالی که چشم انداز اقتصادی تاریک به نظر می‌رسد صندوق بین المللی پول خاطرنشان کرد که فشار فروش ارزهای دیجیتال از ماه می به دلیل انحلال، ورشکستگی و زیان شرکت‌های بزرگی مانند سلسیوس، تری ارو کپیتال و وویجر دیجیتال هولدینگ، تاثیر کمی بر دیگر سیستم های مالی داشته است که این نشان می‌دهد از آنجایی که سیستم‌های مالی گسترده‌تر می‌توانند تأثیر زیادی بر کریپتو داشته باشند، نمی‌توان همین را برعکس گفت.

پانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران- بلاروس برگزار می‌شود

پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و بلاروس در روزهای ششم و هفتم مردادماه سال جاری در مینسک (پایتخت بلاروس) به ریاست وزیر صمت و وزیر صنایع بلاروس برگزار خواهد شد.به گزارش مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رحمت‌الله خرمالی، مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران در این زمینه اظهار داشت: در این اجلاس تقویت و گسترش همکاری‌های متقابل در زمینه همکاری‌های تجاری و صنعتی، کشاورزی و پرورش ماهی، سرمایه گذاری، زمین شناسی و منابع آبی، بهداشت و داروسازی، حمل و نقل و همکاری فیمابین اتاق‌های بازرگانی در دستور کار قرار دارد.وی با اشاره به حجم ۴۰ میلیون دلاری تبادلات مالی میان ایران و بلاروس، ادامه‌داد: حجم مبادلات بسیار پایین است، بنابراین انتظار می‌رود در امتداد توافقات و تفاهمات تبادلات تجاری دو کشور رشد یابد.گفتنی است علاوه بر حضور هیات دیپلماتیک ایرانی در پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس، دیدار و گفت‌وگوی «سید رضا فاطمی امین» با «یوری نظروف» معاون نخست وزیر و بازدید از تعدادی مراکز صنعتی از برنامه‌های دیگر سفر وزیر صمت و هیات همراه به مینسک است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار