| کد مطلب: ۱۰۳۷۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

سوء قصد به امام جماعت مسجد

در ساعات ابتدايي صبح ديروز، راکب موتورسيکلتي به سمت امام جماعت مسجد بقية ا...(عج) اصفهان خيابان برازنده شليک کرد. براساس اخبار رسيده، حجت‌الاسلام سيدمحسن اخوان در ساعات ابتدايي ديروز براي اقامه نماز جماعت صبح به مسجد بقية‌ا...(عج) خيابان برازنده اصفهان مراجعه مي‌کند که هنگام بازگشت، راکب موتورسيکلتي با اسلحه به سمت او شليک کرد که البته خوشبختانه آسيب جدي به اين روحاني نرسيد. در حال حاضر سيد محسن اخوان در بيمارستان بستري است و روند درمان خود را طي مي‌کند. حجت‌الاسلام اخوان پيش از اين مدير مدرسه تبليغي تخصصي بين‌المللي ناصريه حوزه علميه اصفهان بود.

سکانس جنجالي جوکر حذف شد!

سازندگان برنامه «جوکر» ضمن عذرخواهي از افرادي که با ديدن صحنه‌اي از اين برنامه احيانا مکدر شده‌اند، اعلام کرد، نسخه نهايي اصلاح و با حذف آن نما، مجددا در پلتفرم پخش‌کننده بارگذاري شده است. روابط عمومي جوکر، با انتشار مطلبي و ارسال آن به رسانه‌ها، با ارايه توضيحاتي درباره قسمت اخير، از جامعه کم‌توان جسمي و هر فردي که با تماشاي اين صحنه‌ها مکدر شده است، عذرخواهي کرد. در متن اين مطلب آمده است: افتخار مي‌کنيم که معلولان عزيز هم مخاطب جوکر بوده‌اند و در اين مدت به جوکر، محبت و لطف داشته‌اند و خوشحاليم که توانسته‌ايم لبخند روي لب‌هايشان بياوريم. به قدري اين افتخار و خوشحالي براي ما ارزشمند است که اگر اين لحظه و موقعيت کمدي و طنز بخواهد سهوا باعث رنجيدن يک معلول هم بشود، براي ما مطلوب نيست.

تجمع مطالبه حفظ عفاف وحجاب در اراک

تجمع مطالبه حفظ حيا و عفاف و حريم خانواده از دستگاه‌هاي متولي در پياده‌راه اميرکبير اراک برگزار شد. همزمان با سالروز ازدواج اميرالمومنين عليه السلام و حضرت زهرا(س) به عنوان الگو‌هاي خانواده اسلامي، تجمع صيانت از امنيت خانواده و مطالبه‌گري از دستگاه‌هاي متولي حفظ حيا و عفاف و حريم خانواده در پياده‌راه اميرکبير اراک برگزار شد. سخنگوي اين مراسم مطالبه حجاب را در تقابل با اقتصاد ندانست و گفت: ضمن اينکه نبايد فرهنگ در زير سايه اقتصاد فراموش شود مطالبه بهبود اقتصادي هم دنبال خواهد شد.

باند قاچاق دام زنده متلاشي شد

فرمانده پايگاه درياباني قشم از توقيف سه فروند شناور يک باند قاچاق دام زنده و دستگيري 6 قاچاقچي حرفه‌اي در 24 ساعت گذشته با تلاش مرزبانان ناو گروه شناوري اين پايگاه در آب‌هاي اين جزيره خبر داد. سرهنگ صفر متاجي اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق، مرزبانان ناو گروه شناوري پايگاه درياباني قشم موفق شدند با توقيف سه فروند شناور حامل محموله‌‌هاي دام قاچاق در 24 ساعت گذشته يک باند قاچاق احشام را متلاشي کنند. وي با بيان اينکه اين محموله‌هاي قاچاق شامل 97 راس گوسفند و دام زنده است، گفت: در اين عمليات دريايي، علاوه بر توقيف سه فروند شناور، 6 نفر از قاچاقچيان نيز دستگير شدند.

تجمع کشاورزان دزفول

کشاورزان دزفول در اعتراض به سهميه‌بندي گازوئيل در يکي از خيابان‌هاي منتهي به فرمانداري تجمع کردند. يک مقام مسئول در گفت‌وگو با ايلنا گفت: تراکتورداران 13 شهر و بخش‌هاي چهارگانه شهرستان دزفول در پي سهميه‌بندي سوخت گازوئيل صبح ديروز با حرکت به سمت ساختمان فرمانداري دست به تجمع اعتراضي زدند. يکي از اين رانندگان مي‌گويد: با توجه به اينکه شهرستان دزفول از قطب‌هاي کشاورزي کشور محسوب مي‌شود، اين نوع سهميه‌بندي، کمر کشاورز و زمين‌دار را خواهد شکست. يکي ديگر از کشاورزان گفت: سهميه ماهيانه تراکتورهاي 6 سيلندري که به بيش از پنج هزار ليتر سوخت ماهيانه احتياج دارد تا با کمبود سوخت و توقف کار روبرو نشود، متأسفانه در طي ماه‌هاي گذشته به هر يک دستگاه تراکتور 6 سيلندر يک‌هزار ليتر سوخت ماهيانه اختصاص داده شده است که اين نوع سهميه‌بندي باعث مي‌شود تا در کمتر از يک هفته با کمبود سوخت، رانندگان مجبور به متوقف کردن تراکتورهاي خود شوند.

مدير بازداشتي حاضر به استعفا نيست

در حالي که نايب‌رئيس بانوان فدراسيون فوتبال در بازداشت به سر مي‌برد، وي حاضر به استعفا از سمت خود در فدراسيون نشد. انتخابات فدراسيون فوتبال روز 8 شهريور ماه برگزار مي‌شود، اما يکي از اتفاقات عجيب اين انتخابات، حضور ايشان به عنوان يکي از اعضاي هيات رئيسه در فدراسيون خواهد بود. موسوي که چندي پيش به‌خاطر داشتن پرونده‌هاي مالي، بازداشت شده بود، همچنان نايب‌رئيس فدراسيون فوتبال است و باوجود بازداشت شدن، قصد کناره گيري از فدراسيون را ندارد. اين در شرايطي است که ادامه کار موسوي با وجود داشتن پرونده قضائي، جاي سوال دارد و مشخص نيست چرا او با اين وضعيت از فدراسيون کنار گذاشته نمي‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار