| کد مطلب: ۱۰۳۷۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

گاف جديد بايدن

جو بايدن در سخنان خود درباره عضويت فنلاند و سوئد در ناتو، به اشتباه گفت که «سوئيس» بي‌طرف عضو ناتو مي‌شود. جو بايدن، رئيس‌جمهوري آمريکا اين اشتباه کلامي را در اجلاس ناتو در مادريد مرتکب شد. او به سرعت اشتباه خود را اصلاح کرده و به شوخي گفت: احتمالا به‌خاطر گسترش اتحاد ناتو مضطرب شده‌ام. بزرگ‌ترين خبر اين روزهاي ناتو اين است که ترکيه مخالفت خود با عضويت فنلاند و سوئد در ناتو را پس گرفته است.

دليل ساخت عروسک باربي!

رحيم‌پور گفت: ما درسطح بين‌الملل بايد تناقض‌هاي مباني حقوق بشر غربي را افشا کنيم، ارتداد و کفر، خودکشي، همجنس‌گرايي جزئي از حقوق بشر آمريکايي است اما حجاب، پوشش، حيا و... ممنوع است! وي گفت: سينماي غرب برمبناي ايدئولوژي است، عروسک باربي توسط پنتاگون ساخته شد تا دختران چشم سبز آمريکايي را الگوي دختران جهان کند، اگر مادر و همسر به فساد کشيده شوند، اين جامعه و جهان است که به فساد کشيده مي‌شود.

دستگيري سارق کابل‌هاي مخابراتي

فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري عامل تخريب و سرقت کابل‌هاي مخابراتي در اين شهرستان خبر داد. بنا به اعلام پليس، سرهنگ دوستعلي جليليان، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل‌هاي مخابراتي در محدوده کهريزک و باقرشهر، دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار عوامل کلانتري 170 کهريزک قرار گرفت. اين مقام انتظامي عنوان کرد: پس از رصد‌هاي اطلاعاتي، پايش‌هاي اطلاعات به دست آمده و اقدامات تخصصي هويت سارق شناسايي و مشخص شد که سارق با استفاده از ارٌه آهن بر باجه‌هاي مخابراتي را تخريب و کابل‌هاي مخابراتي را سرقت کرده است. فرمانده انتظامي شهرستان ري در ادامه افزود: ماموران کلانتري با پيگيري‌هاي تخصصي و استفاده از شيوه و شگرد خاص پليس و ارائه مستندات، متهم حرفه‌اي را دستگير و متهم که چاره‌اي جز بازگو کردن حقيقت نداشت، لب به سخن گشود و به 8 فقره سرقت از باجه‌هاي مخابراتي معترف شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار