| کد مطلب: ۱۰۳۷۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

پل عابر پياده

بيشتر مواقع برخي از مردم در مکان‌هايي که پل‌هاي عابرپياده نصب شده، از عرض خيابان که خطرناک است و احتمال هرگونه حادثه رانندگي وجود دارد عبور مي‌کنند. رسانه‌ها نقش موثري در اطلاع‌رساني دارند. از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند تا اين مشکل حل شود.

يک شهروند از تهران

نيروي انتظامي

از نيروي انتظامي منطقه 16 درخواست رسيدگي و سرکشي شبانه به خيابان شهيد خالقي‌پورو ميدان اعتدالي را داريم. زيرا در اين دو منطقه نزديک به سه ماه است که شب‌ها سارقان زياد مي‌شود و مشکلات زيادي براي اهالي اين محله ايجاد شده است.

اکبري از تهران

قطار

از مسئولان راه‌آهن درخواست داريم که قطاري از گرگان به مشهد بگذارند تا زائران امام‌رضا(ع) راحت‌تر بتوانند براي زيارت امام‌رضا(ع) به سمت مشهد حرکت کنند و مشکلات گرگاني‌ها در اين مورد حل شود. در ضمن قطار تهران به گرگان که قبلا بود و در حال حاضر تهران به ساري منصل شده است رستوران قطار را جمع کرده‌اند و اين نيز مشکلات زيادي را براي اين مسافرين ايجاد کرده است.

شهميرزادي از قائمشهر

بيکاري

بيکاري بيداد مي‌کند. لطفا قدري به فکر ما جوانان جوياي کار باشيد. لطفا مسئولان جاهايي را معرفي کنند که جوانان به‌راحتي بتوانند از طريق اين محل‌ها شغلي براي خود دست وپا کنند.

يک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار