| کد مطلب: ۱۰۳۷۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

دليل حمايت کارگزاران از همتي

دبيرکل کارگزاران سازندگي ايران مطلبي منتسب به خود را درباره نقش برخي نهادها در نامزدي عبدالناصر همتي قويا تکذيب کرد. به گزارش روابط عمومي حزب کارگزاران سازندگي ايران متن کامل تکذيبيه سيدحسين مرعشي به شرح زير است: به دنبال انتشار مطلبي به نام اينجانب بدين‌وسيله اعلام مي‌کنم با شناختي که از شخصيت و منش آقاي دکتر همتي دارم، اين برداشت از اساس غير واقعي بوده و تاييد و حمايت حزب کارگزاران سازندگي ايران از ايشان در انتخاب رياست‌جمهوري 1400 نيز ريشه در استقلال شخصيت و توانايي‌هاي مديريتي ايشان داشت.

درگيري مرزي طالبان با ايران؟

دو مقام مسئول در ولايت نيمروز با محکوم کردن حمله اشرار به خاک جمهوري اسلامي ايران، هرگونه درگيري مرزي ميان ايران و افغانستان را رد کرد. «مفتي الهام» رئيس اطلاعات و فرهنگ ولايت نيمروز افغانستان شايعات در خصوص درگيري‌هاي مرزي ميان ايران و افغانستان را رد کرد. وي گفت‌: هيچ تنش مرزي در خاک افغانستان و در خاک ايران صورت نگرفته و خبرها مبني بر درگيري مرزبانان ايراني با يک گروه خاص، کاملا شايعه است. يک مقام امنيتي مطلع در ولايت نيمروز نيز با رد کردن شايعات درباره درگيري مرزي ميان طالبان و نيروهاي ايراني گفت که اين درگيري در خاک ايران صورت گرفته و پل ابريشم که مرز ميان ايران و افغانستان است شاهد هيچ درگيريي نبوده و صداي شليک گلوله‌اي از هيچ سمتي به گوش نرسيده است.

حمله هکرهاي عراقي به سرورهاي اسرائيل

منابع خبري عراق از حمله سايبري هکر‌هاي عراقي به سرور‌هاي اسرائيلي خبر دادند. سرور‌هاي وب‌‎سايت شرکت اطلاعات ديجيتال صهيونيستي «Cellebrite» از خاک عراق تحت حمله سايبري قرار گرفتند. بر اساس اين گزارش، گروه‌هاي هکري «ALtahrea» و «1877 Team» مسئوليت اين حملات را بر عهده گرفته‌اند. خبرنگار الميادين در عراق در اين باره گزارش داد که هکر‌هاي عراقي مهم‌ترين شرکت اطلاعات ديجيتال و هوش مصنوعي اسرائيل را هدف حمله سايبري قرار داده‌اند.

تکذيب شايعه تعطيلي شنبه 11تير در استان مرکزي

مخلص الائمه گفت: ادارات استان مرکزي شنبه يازدهم تيرماه تعطيل نيستند. با توجه به انتشار شايعه تعطيلي ادارات استان مرکزي در روز شنبه يازدهم تيرماه از قول استاندار مرکزي اين موضوع را از شخص استاندار جويا شديم. مخلص الائمه استاندار مرکزي ضمن تکذيب اين شايعه گفت: چنين چيزي صحت ندارد و بنده چنين چيزي نگفته‌ام. صفحه استان مرکزي يکي از سايت‌هاي معتبر کشوري با تيتر استاندار: ادارات استان مرکزي شنبه يازدهم تيرماه تعطيل خواهند بود عامل اين شايعه شده بود که دقايقي بعد اين تيتر را تغيير داد. استاندار مرکزي گفت: با توجه به تعطيلي آزمايشي ادارات استان مرکزي در پنج‌شنبه دوم تيرماه و موثر بودن اين تعطيلي بر کاهش مصرف برق، بنابر اين ادارات استان تا پايان تيرماه در روز‌هاي پنج‌شنبه تعطيل هستند.

قتل يکي از مديران پيشين شهرداري تهران

يکي از مديران اسبق شهرداري تهران که سال‌ها قبل بازنشسته شده و در آپارتمان خود به تنهايي زندگي مي‌کرد، در جريان سرقت از منزلش به قتل رسيد. شامگاه دوشنبه ششم تير زني جوان با اورژانس تماس گرفت و براي نجات زني سالخورده درخواست کمک کرد. نيرو‌هاي اورژانس دقايقي بعد در خانه زن سالخورده که آپارتماني در طبقه سوم ساختماني مسکوني در حوالي گيشا بود حاضر شدند، اما اين زن جانباخته بود و تلاش نيرو‌هاي اورژانس براي احياي وي فايده‌اي نداشت. زن جواني که با اورژانس تماس گرفته بود مدعي بود که وظيفه نگهداري و انجام کار‌هاي خانه متوفي را به‌عهده دارد و زن سالخورده به‌دنبال حمله سارقان به خانه‌اش جانباخته است.

شرط صدور مجوز

اميرحسين بريماني کارگردان نمايش «شب شک» که در توقيف به سر مي‌برد بار ديگر تاکيد کرد که مشکل پيش آمده به دليل نام نويد محمدزاده است ولي گروه، حذف نام او را اخلاقي نمي‌دانند. بعد از جلوگيري از بليت فروشي نمايش «شب شک» به دليل حضور نويد محمدزاده به عنوان تهيه‌کننده اداره هنرهاي نمايش بدون اشاره به اين دليل، مهم‌ترين علت اين اقدام را ساخت خارج از عرف و روال قانوني کسب مجوز براي تيزر اين نمايش دانست. ديروز اما اميرحسين بريماني اعلام کرد به او گفته شده تنها با حذف نام نويد محمدزاده مجوز مي‌گيرد: «از طرف شوراي ارزشيابي و نظارت بر نمايش اداره کل هنرهاي نمايشي به ما اعلام شده است که اگر نام نويد محمدزاده را حذف کنيم دوباره اجازه اجرا خواهيم داشت. نويد محمدزاده چندبار به ما اعلام کرده است که اگر با حذف نام من مي‌توانيد دوباره اجازه اجرا بگيريد اين کار را انجام داده و به اجراهايتان ادامه دهيد. حذف نام نويد محمدزاده را کاري اخلاقي تلقي نمي‌کنيم و اگر راه ديگري جز اين برايمان نباشد ديگر نمايش را اجرا نخواهيم کرد.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار