| کد مطلب: ۱۰۳۷۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد

فوتبــــال داخلی

تسنيم: حسن روشن درباره پيوستن محمد دانشگر، مدافع استقلال به سپاهان و حرف‌وحديث‌هايي که درباره رقم قرارداد او مطرح مي‌شود، اظهارداشت: بحث‌هايي مطرح شده است که اين بازيکن با رقم 18 ميليارد تومان قرارداد بسته است. اگر کساني در باشگاه استقلال گفته‌اند، اين مبلغ را نمي‌دهيم، درست گفته‌اند، آدم بايد پول مفت داشته باشد که بخواهد اين مبلغ را به بازيکن بدهد، به‌جاي اين ارقام، يک ميليارد تومان براي رده پايه‌ها اختصاص دهند تا از دل آن بازيکناني مثل مجتبي جباري، آندرانيک تيموريان و... معرفي شوند. وي با انتقاد از ارقامي که به بازيکنان در بازار نقل‌وانتقالات پرداخت مي‌شود، تصريح کرد: چطور وزارت صنعت، معدن و تجارت به سپاهان که تحت پوشش اين وزارتخانه است، پول مي‌دهد ولي به تيم‌هاي تحت پوشش ديگر وزارتخانه‌ها نمي‌دهد؟ بودجه باشگاه‌ها بايد نظام‌مندي درستي داشته باشد، آيا نبايد اين مبالغ براي بچه‌هاي مردم خرج شود؟ چرا بايد کاري کنند که دلال‌ها سود ببرند؟ پيشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: 5 ميليارد هم به يک بازيکن برسد، بايد کلاهش را به هوا بيندازد چون درصدي از اين قرارداد به دلال، مربي يا مديرعامل مي‌رسد. در فوتبال‌مان از اين چيزها مي‌بينيم ولي نمي‌توانيم اسم بياوريم.

* باشگاه بارسلونا در نظر دارد از باشگاه رم ايتاليا به‌دليل انصراف از رويارويي با کاتالان‌ها در جام خوان.گامپر شکايت کند. بارسلونا و رم چندي پيش توافق کرده بودند که روز ششم آگوست در ورزشگاه نيوکمپ از ساعت 21 به وقت محلي، بازي دوستانه جام خوان گامپر که هر سال به ميزبان بارسايي‌ها برگزار مي‌شود را انجام دهند اما اين برنامه با انصراف طرف ايتاليايي لغو شده است. به همين دليل بارسايي‌ها هم براي جبران خسارت‌هاي ناشي از لغو اين برنامه قصد شکايت از جالوروسي را دارند. باشگاه بارسلونا با انتشار بيانيه‌اي، رمي‌ها را به فسخ يک‌طرفه قرارداد برگزاري اين بازي دوستانه بدون هيچ دليل موجهي متهم و اعلام کرده که در تلاش براي يافتن حريفي جديد براي رويارويي با کاتالان‌ها در جام خوان گامپر است. اين باشگاه همچنين از استرداد وجه خريد بليت بازي به هواداران خبر داده است. بازي دوستانه جام خوان گامپر قرار است آخرين بازي دوستانه پيش فصل بارسايي‌ها پس از بازي‌هاي دوستانه ديگري برابر تيم‌هاي اينتر ميامي، رئال‌مادريد، يوونتوس و نيويورک ردبولز باشد.

* باشگاه پاري‌سن‌ژرمن از پيراهن جديد خود رونمايي کرد که در آن چهره نيمار هم به چشم مي‌آيد و اين نشان مي‌دهد که او تيم را ترک نخواهد کرد. در اين پيراهن اسپانسر تيم فرانسوي عوض شده است و اين بار شرکت ايرويز قطر اسپانسر اين تيم شده است. چهره اصلي کيت پاري‌سن‌ژرمن‌ امباپه است که به‌تازگي قراردادش را تمديد کرد و به رئال‌مادريد نه گفت. در رونمايي از پيراهن پاري‌سن‌ژرمن چهره نيمار هم وجود دارد و اين نشان مي‌دهد که او به احتمال خيلي زياد قراردادش را با تيم فرانسوي تمديد خواهد کرد. پاري‌سن‌ژرمن در فصلي که گذشت عملکرد خوبي در ليگ فرانسه داشت و با اقتدار جام قهرماني را بالاي سر برد اما در ليگ‌قهرمانان اروپا نااميدکننده ظاهر شد و شکستي تلخي را برابر رئال تجربه کرد. اين احتمال زياد است که پوچتينو از هدايت تيم اخراج شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار