| کد مطلب: ۱۰۳۷۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

قهرماني عراقي‌ها با دختري از ايران

تيم‌ملي فوتسال عراق با سرمربي ايراني خود به عنوان قهرماني مسابقات کشور‌هاي غرب آسيا دست يافت. ديدار فينال مسابقات فوتسال زنان کشور‌هاي غرب آسيا روز گذشته بين دو تيم عربستان و عراق برگزار شد که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 4 بر 2 به سود عراق تمام شد. عربستان که ميزبان اين مسابقات هم بود، اميد زيادي داشت با حمايت هوادارانش به عنوان قهرماني دست يابد، اما اين تيم عراق بود که با هدايت شهناز ياري سرمربي ايراني خود در نخستين دوره حضورش در اين بازي‌ها به عنوان قهرماني دست يافت و تاريخ سازي کرد.

هديه تهراني صفحه اينستاگرامش را بست

هديه تهراني، به دنبال حواشي کمپين حمايت از زنان سينماگر آزار ديده، صفحه اينستاگرام خود را بست. يکي از فعالان خيريه که با تهراني همکاري مي‌کرد با انتشار خبر بسته شدن موقت پيج اين چهره نوشت: «خانم هديه تهراني به علت مشغله و فشردگي کارها به صورت موقت تنها صفحه رسمي خودشان را بستند. در امورات مختلف خيريه همواره از کمک‌ها، حمايت‌ها و راهنمايي‌هاي ايشان و هنرمنداني چون صابر ابر، پانته‌آ پناهي‌ها، اميرجديدي، پدرام شريفي، لاله مرزبان و محسن قرايي استفاده مي‌کنيم.»

کشف مزرعه استخراج ارز ديجيتال

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: 61 دستگاه ماينر استخراج ارز ديجيتال در بازرسي از يک کارگاه صنعتي در زاهدان کشف شد. سردار احمد طاهري در اين‌باره اظهارداشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان، با اشراف اطلاعاتي خود از راه‌اندازي مزرعه غيرمجاز استخراج ارز ديجيتال در يک کارگاه صنعتي در شهرستان زاهدان مطلع و بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند. وي بيان کرد: ارزش کل ماينرها و متعلقات کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان 20 ميليارد ريال برآورد شده است. دستگاه‌‌هاي ماينر، علاوه‌بر مصرف بالاي برق، باعث فشار مضاعف بر شبکه توزيع، ايجاد نوسان در شبکه و در نهايت خسارت به لوازم برقي مشترکان مي‌شود.

دزد‌ها به مربي پرسپوليس هم رحم نکردند

محمد عسگري مربي پرسپوليس در بازگشت از سفر متوجه سرقت مقاديري پول نقد از منزل شخصي‌اش شد. آناليزور پرسپوليسي‌ها که هفته گذشته براي سفر به ترکيه رفته بود، در بازگشت از اين کشور متوجه دستبرد سارقين به خانه‌اش شد و ظاهرا خسارت قابل توجهي از اين سرقت متوجه وي شده است. عسگري که از جمع کادر سال گذشته پرسپوليس در جمع ياران يحيي باقي مانده و امسال هم نقش مهمي در جمع سرخپوشان خواهد داشت، شکايت خود را به پليس آگاهي تسليم کرده است.

پاسخ دوباره همتي به عضو هيات رئيسه مجلس

عبدالناصر همتي در توييتي با تکذيب مجدد مطالب منتشرشده از قول او در خصوص چاپ پول در دولت روحاني، پاسخ يک عضو هيات رئيسه مجلس را داد. حجت‌الاسلام عليرضا سليمي، عضو هيات رئيسه مجلس در توييتي نوشته بود: «همتي: در دوران روحاني 200هزار ميليارد تومان پول بدون پشتوانه چاپ کرديم! آقاي همتي! آيا مي‌دانيد با اين کار چه آتشي به جان اقتصاد کشور تا سال‌ها انداختيد يا نه؟! اگر مي‌دانستيد که واي به حال شما و ما، اگر نمي‌دانستيد واي به حال ما جناب!»

انفجار در «مايوان»

فرمانده انتظامي فاروج از انفجار يک ساختمان دوطبقه در روستاي مايوان و مجروح شدن يک پيرمرد 60 ساله در اين حادثه خبر داد. سرهنگ عليرضا پوربه، فرمانده انتظامي فاروج در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره انفجار منزل مسکوني در روستاي مايوان، بلافاصله اکيپ گشت پاسگاه مايوان به محل اعزام شد. وي گفت: با حضور ماموران در محل مشخص شد يک ساختمان دوطبقه بر اثر انفجار از طرفين تخريب‌شده است. فرمانده انتظامي شهرستان فاروج همچنين افزود: در اين حادثه پيرمردي 60 ساله نيز دچار مصدوميت شده که بلافاصله با کمک اهالي روستا به بيمارستان اعزام‌شده بود.

تصويب تصاحب توييتر توسط ايلان ماسک

هيات‌مديره توييتر به اتفاق آرا قرارداد تصاحب اين شرکت توسط ايلان ماسک، ميليارد آمريکايي و مديرعامل شرکت خودروسازي تسلا و شرکت فضايي اسپيس ايکس، را تصويب کرد. به گزارش نشريه آي‌جي‌ان، هيات‌مديره توييتر به اتفاق آرا قرارداد تصاحب اين شرکت توسط ايلان ماسک، ميلياردر آمريکايي و مديرعامل شرکت خودروسازي تسلا و شرکت فضايي اسپيس ايکس، را تصويب کرد. بر اساس پرونده جديد کميسيون بورس و اوراق بهادار آمريکا که توسط سايت تک کرانچ TechCrunch فاش شد، اين پيشنهاد اکنون به سهامداران توييتر ارسال مي‌شود، آنها در جلسه ويژه سهامداران در مورد تاييد اين معامله رأي خواهند داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار