| کد مطلب: ۱۰۳۷۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

پلاک نشدن خودرو
طبق خبر‌هایی که اعلام کردند خودرو تیبا تا اطلاع ثانوی پلاک‌گذاری نمی‌شود، اما در شرکت سایپا قرعه کشی این خودرو را حذف نکرده من در قرعه کشی خودرو تیبا ۲ برنده شدم و واریز وجه را هم انجام دادم و الان فهمیدم که خودرو پلاک‌گذاری نمی‌شود در حال حاضر ما باید چکار کنیم اگر خودرو پلاک‌گذاری نمی‌شود پس چرا خودرو در قرعه کشی بوده و تکمیل وجه کرده‌اند؟
کاشفی از تهران
قبض برق
این ماه قبض‌های برقی که به دست مشترکین رسیده سرسام‌آور بوده است مگر ما در خانه‌هایمان چه چیز دیگری استفاده کرده‌ایم که قبض‌های برف ما چندین برابر شده است. از مسئولان اداره برق منطقه 16 درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
یک شهروند از تهران
سهمیه سوخت گازوئیل
چرا باید سهمیه سوخت گازوئیل برای رانندگان کامیون هر ماه کمتر شود؟ لطفا مسئولان در این مورد رسیدگی کنند تا بدانیم چرا باید این سهمیه کمتر از حد دریافتی که اعلام می‌کنند باشد.
اکبری از تهران
مترو
بعضی از ایستگاه‌های مترو وضوخانه ندارند. جدیدا در مترو میرزای شیرازی وضوخانه گذاشتند. از این بابت کمال تشکر را داریم.
علی پور از تهران
کارت سوخت
از فروردین ماه برای دریافت کارت سوخت اقدام کردیم اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده و کارت سوخت برای ما صادر نشده است. لطفا در مورد کارت سوخت‌هایی که صادر نمی‌شود و زمان زیادی برای این کار صرف می‌شود گزارشی در روزنامه تهیه کنید تا مشکلات ما حل شود.
یوسفی از تهران
آسفالت
آسفالت جاده ساوه به سمت آوه و اراک دارای برجستگی‌های شدیدی شده است به طوری که سینی زیر ماشین به زمین برخورد می‌کند و مشکلاتی را برای مسافران این مسیر ایجاد کرده است از مسئولان راهسازی درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم تا بلکه این جاده هم آسفالت مجدد و یا به‌سازی شود.
یک شهروند از آوه

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار