| کد مطلب: ۱۰۳۷۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد

وحید شمسایی:

از انجام هر بازی تدارکاتی استقبال می‌کنیم

وحيد شمسايي، سرمربي تيم‌ملي فوتسال کشورمان در مورد شرايط اين تيم و ديدارهاي تدارکاتي صحبت کرد.

بازي‌هاي دوستانه تيم‌ملي فوتسال به چه نتيجه‌اي رسيد؟

بازي با تيم‌ملي فوتسال اسپانيا را در برنامه داريم. شهاب سفال‌منش، مربي تيم‌ملي با فدريکو.ويدال سرمربي تيم‌ملي اسپانيا صحبت کرده اما مشکلي که با ماتادورها داريم اين است که آنها تطابق زماني يکساني با ما ندارند. با اين وجود ويدال درخواست کرد تا از سوي فدراسيون فوتبال ايران نامه‌اي به فدراسيون اسپانيا زده شود تا با بررسي دقيق زماني نسبت به شرايط دو تيم، فرصتي براي برگزاري مسابقه ايجاد شود. قطعا مسابقه خوبي براي هر دو تيم خواهد بود و مي‌توانيم به شرايط بازي براي حضور در رقابت‌هاي قهرماني آسيا نزديک شويم.

اردوي تيم‌ملي فوتسال از چه روزي آغاز مي‌شود؟

از روز دوم شهريور در خدمت ملي‌پوشان هستيم تا وضعيت بازيکنان را به‌طور دقيق مورد ارزيابي قرار دهيم. محل اردو هم کمپ تيم‌هاي ملي خواهد بود و تصميم براي برگزاري اردوها در جزيره کيش نداريم. مهم اين است که شرايط تيم‌ملي را به بهترين حالت سوق دهيم و در آن راه از تمامي ابزارهايي که مي‌توانيم در اختيار داشته باشيم به بهترين نحو استفاده مي‌کنيم. در حد فاصلي که اردوها را برگزار مي‌کنيم از انجام هر بازي تدارکاتي استقبال مي‌کنيم چون نبايد فرصتي را از دست داد.

ديدار با آرژانتين احتمالا لغو مي‌شود!

وقتي 2 تيم‌ملي مطرح فوتسال جهان با يکديگر تبادل‌نظر مي‌کنند و به توافقي مي‌رسند اين موضوع جداي از ورزشي‌بودن کاملا ارزشي است. ماتياس.لوکويکس سرمربي تيم‌ملي آرژانتين که به او «متيو» گفته مي‌شود با شهاب سفال‌منش صحبت کرده و همه‌چيز ايده‌آل پيش مي‌رفت. رابطه دو مربي در مرحله بعدي وارد سيکل اداري شده و تاريخ مسابقه و جزئيات برگزاري به مرحله اجرا رفته است. روزهاي 17 و 19 تير قرار بر برگزاري مسابقات بوده و اسامي اعضاي تيم‌ملي فوتسال ايران خواسته شده تا راهي سفارت شويم و از اين مرحله به بعد وزارت امورخارجه ما وارد مکاتبه با همتاي خود در آرژانتين شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار