| کد مطلب: ۱۰۳۷۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد

هیـچ توقعی از کسـی نـدارم

دارنده مدال‌هاي طلاي جهان و برنز المپيک، بيان داشت: يک دکه 6 متري ميوه‌فروشي در انديمشک به من داده‌اند، اما شهرداري هر روز سر من منت مي‌گذارد که اگر به‌خاطر تو نبود اين دکه را جمع مي‌کرديم؛ اما کشتي‌گيري مثل حسن يزداني زمين چند هکتاري پاداش گرفت و يک «فرد خير» هم سالن ساخت و او الان از آن استفاده مي‌کند.

کشتي خوزستان

سعيد عبدولي با انتقاد از وضعيت کشتي در خوزستان، اظهارکرد: متاسفانه در زمان هيات کشتي قبلي خوزستان، کشتي خوزستان رو به نابودي رفت و اعتبارش را از دست داد. مسئولان هيات کشتي نيز نهايتا مسابقات نونهالان و خردسالان را برگزار مي‌کردند و برنامه‌ريزي يا تواني براي اينکه يک قهرمان را از سنين پايين پرورش دهند و با حمايت‌هاي خوب تبديل به قهرمان کنند را نداشتند. حتي در حد گرفتن اتوبوس يا ميني‌بوس هم نمي‌توانستيم روي آنها حساب کنيم، اما با آمدن رئيس جديد وضعيت کشتي استان رو به پيشرفت گذاشته شده است و حتي رئيس هيات از جيب خود براي کشتي هزينه کرده که قابل تحسين است. وجود بني‌تميم به‌عنوان مدير کل و يک ورزشکار دلسوز نيز نويدبخش روزهاي خوب براي ورزش اين استان است و اقدامات خوبي را در ورزش استان شاهد بوده‌ايم.

کمک به کشتي

عبدولي در پاسخ به اين سوال که به‌عنوان پيشکسوت آيا علاقه‌مند است که به کشتي‌فرنگي کمک کند، ادامه داد: چرا پيشکسوت؟ با اينکه در خانه بوده‌ام و تمرين زيادي نداشته‌ام اما با کمي تمرين مي‌توانم با کشتي‌گيران تيم‌ملي مبارزه خوبي داشته باشم. آن زمان که مدال مي‌گرفتيم و در اوج بوديم کسي کاري با ما نداشت، الان که به قول شما پيشکسوت شده‌ام توقع داريد از من کمک بخواهند؟ دارنده يک مدال طلا و 2 برنز جهان و يک برنز المپيک، افزود: يک دکه 6 متري ميوه‌فروشي در انديمشک به من داده‌اند، دم به دقيقه مي‌روند امضا جمع مي‌کنند تا اين دکه را جمع کنند. شهرداري هم مدام منت سر من مي‌گذارد که چون تو هستي دکه را جمع نمي‌کنيم، وگرنه در طرح است و بايد جمع شود.

جايگاه

عبدولي افزود: من هر مدال و افتخاري کسب کردم به عشق مردم و کشورم بوده است اما طوري رفتار مي‌کنند که در حد جايگاه يک قهرمان نيست و مدام تهديد مي‌کنند که بايد دکه‌ات را تخريب کنيم. ديگر از اين رفتارها و برخوردها خسته شده‌ام. مگر براي من کاري کرده‌اند که آنقدر منت سر من مي‌گذارند؟ من خانه‌ام را با پول پاداش‌هايم ساختم و اين دکه را هم استاندار داده است. شما مگر جز تخريب عبدولي کار ديگري کرده‌ايد؟ به کشتي‌گيري مثل حسن يزداني زمين چند هکتاري دادند و يک «فرد خير» هم سالن ورزشي ساخت و او الان از آن استفاده مي‌کند.

خداحافظي

فرنگي‌کار سابق تيم‌ملي، در پاسخ به اين سوال که آيا دوست نداشت براي او نيز مثل استابلرآلماني جشن خداحافظ گرفته شود و از زحمات او تقدير شود، اضافه کرد: خداحافظي را خارجي‌ها مي‌گيرند. ديديد که چه جشني براي استابلر در آلمان گرفتند اما در اينجا همه کار کردند تا از کشتي بروم. هيچ توقعي از کسي ندارم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار