| کد مطلب: ۱۰۳۷۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

خبـــر

تسليت رهبري درپي درگذشت همسر آيت‌ا... استادي

رهبر معظم انقلاب با صدور پيامي درگذشت همسر گرامي آيت‌ا... حاج شيخ رضا استادي را تسليت گفتند. متن پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پي درگذشت همسر آيت‌ا... حاج شيخ رضا استادي به اين شرح است: بسم ا... الرّحمن الرّحيم آيت‌ا... آقاي حاج شيخ رضا استادي دامت برکاته درگذشت همسر گرامي آن‌جناب را تسليت عرض مي‌کنم به جنابعالي و فرزندان کرّم و ديگر بازماندگان. خداوند آن بانوي مؤمن و صالح را با اوليائش محشور نمايد و مشمول مغفرت و رحمت فرمايد. سيّدعلي خامنه‌اي 31/3/1401

عذرخواهي جبلي از رهبر معظم انقلاب

در پي تذکر رهبر معظم انقلاب درباره برخورد يکي از برنامه‌هاي صداوسيما با يکي از توفيقات نيروي انتظامي، رئيس رسانه‌ملي در نامه‌اي به معظم‌له، از غفلت پيش آمده عذرخواهي کرد. متن نامه پيمان جبلي بدين شرح است: فرزندان شما در رسانه‌ملي تذکر و گلايه شما را با گوش جان شنيدند. از غفلت و قصور پيش آمده عذرخواهي مي‌کنيم و بديهي است که جبران خواهد شد. بي‌شک؛ ما سربازان شما در صدا و سيما همواره نيازمند تذکرات و نصايح راهگشايتان هستيم و يکي از شاخصه‌هاي تحول در رسانه‌ملي، توجه جدّي و پيگيري مجدانه هشدارها و رهنمودهاي حضرتعالي خواهد بود. با تجديد احترام - پيمان جبلي

حکم رئيسي
براي وحيد يامين‌پور

احياي دبيرخانه شوراي عالي جوانان و فعال کردن ظرفيت دستگاه‌هاي اجرايي عضو اين شورا، ايفاي نقش نمايندگي شورا در مراکز و مجامع مربوط به جوانان و ارتقاي نقش و جايگاه ستاد ملي ساماندهي امور جوانان بخشي از انتظارات رئيس‌جمهور از دبير شوراي‌عالي جوانان است. رئيس‌جمهور به پيشنهاد وزير ورزش و جوانان، در حکمي وحيد يامين‌پور را به عنوان «دبير شوراي‌عالي جوانان» منصوب کرد. سيد ابراهيم رئيسي با نظر به مراتب تعهد و سوابق شايستگي و به پيشنهاد وزير ورزش و جوانان، وحيد يامين‌پور را به عنوان «دبير شوراي‌عالي جوانان» منصوب کرد.

به توافق نهايي در وين خيلي نزديک هستيم

سخنگوي مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا با اشاره به اينکه مذاکرات درباره ازسرگيري اجراي برجام همچنان جريان دارد، تصريح کرد: به توافق نهايي خيلي نزديک هستيم. پيتر استانو روز سه‌شنبه در نشست خبري از بروکسل افزود که دستيابي به توافق نهايي از اجراي کامل برجام اطمينان حاصل مي‌کند اما هنوز به خط پايان نرسيده‌ايم. وي خاطر نشان کرد که هنوز براي تلاش‌هاي آخر در راستاي از سرگيري اجراي برجام فرصت باقي مانده و «به همين خاطر نماينده عالي (جوزپ بورل) و تيم او در تلاش هستند تا مذاکرات وين را به جمع‌بندي برسانند» سخنگوي مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا تصريح کرد که جوزپ بورل «نهايت تلاش خود را مي‌کند تا اطمينان حاصل کند که به اجراي کامل اين توافق بسيار مهم برگرديم.»

تنش بين قايق‌هاي سپاه و کشتي آمريکا در خليج فارس

منابع آمريکايي در ادعايي تأييد نشده گزارش دادند که 3 قايق ايراني به‌طور خطرناکي به دو کشتي آمريکايي در منطقه خليج فارس نزديک شدند. روزنامه «واشنگتن‌پست» به نقل از يک مقام نظامي آمريکا از نزديک شدن سه قايق ايراني به دو کشتي آمريکايي در منطقه خليج فارس خبر داد و مدعي شد که «قايق‌هاي ايراني پس از سيگنال هشدار يکي از کشتي‌ها، تغيير مسير داده‌اند. مقام نظامي آمريکا در ادامه ادعا کرد که «رفتار نيروي دريايي ايران بر خطر ناشي از محاسبه اشتباه و برخورد افزوده است.» مقام نظامي تأکيد کرد که «ما به پرواز و دريانوردي در هر منطقه‌اي که قوانين بين‌المللي اجازه دهد، ادامه خواهيم داد.» مقامات نظامي ايران هنوز درباره صحت و سقم اين خبر واکنشي نشان نداده‌اند، اما نيروهاي مرزباني دريايي جمهوري اسلامي که زيرنظر فرماندهي سپاه پاسداران در خليج فارس حضور دارند، بارها بنابر وظيفه در مقابل حضور کشورهاي خارجي و اقدامات اين مهمانان ناخوانده ايستاده‌اند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار