| کد مطلب: ۱۰۳۷۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

گراني موتور

گراني موتورسيکلت‌هاي داخلي که نان‌آور خيلي از اقشار ضعيف جامعه هستند مشکلاتي را ايجاد کرده است صداي اکثر پيک‌هاي موتوري و شغل‌هايي که با موتورسيکلت سر و کار دارند را در آورده است. در فاصله سه ماه موتورسيکلت نزديک به 50 درصد گران شده است و کسي هم جلوي اين گراني را نمي‌گيرد از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند.

جنتي از تهران

وام وديعه مسکن

وام وديعه 100 ميليوني مسکن اعلام شده است و ثبت نام کرده‌ام واجد شرايط شدم به مرحله انتخاب شعبه بانک رسيده، ولي هر شعبه بانکي که انتخاب مي‌کنم نمي‌توانيم وام وديعه را دريافت کنيم و اعلام مي‌کند که اين شعبه سقف وامش پر شده است.

محمدزاده از تهران

کنتورگاز پرند

در شهر جديد پرند چند سالي است که در يکي از پروژه‌هاي مسکن مهر آن زندگي مي‌کنيم ولي هنوز کنتور گاز براي ما وصل نشده است و به صورت ناايمن از گاز استفاده مي‌کنيم که امکان خطر استفاده از اين گاز خيلي زياد است از مسئولان تقاضا داريم که به مشکلات اهالي شهر پرند رسيدگي کنند.

احدي از پرند

سهام عدالت

برگه سهام عدالت را دارم ولي در سامانه وقتي مي‌خواهم کد ملي را وارد کنم اعلام مي‌کند که اين کد ملي فاقد سهام عدالت است تکليف ما چيست که در حال حاضر اين برگه را داريم ولي ثبت نشده است؟!

يک شهروند از اصفهان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار