| کد مطلب: ۱۰۳۷۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد

پرونده «متروپل» بسته شده است

وزير کشور گفت: کار «متروپل» از باب يک موضوع بحراني خاتمه پيدا کرد و پرونده آن بسته شده است. احمد وحيدي اظهار کرد: کار متروپل از باب يک موضوع بحراني خاتمه پيدا کرد و پرونده آن بسته شده است. متروپل در حال حاضر به يک مجموعه تحويل داده شده تا کارهاي تخريب ساختمان را انجام دهند و از حيث فيزيکي، ماجرا به عنوان يک طرح عادي دنبال خواهد شد. وزير کشور با بيان اينکه حادثه متروپل نقطه شروعي بود براي اينکه سراغ تمام سازه‌هاي ناپايدار ديگر برويم و رسيدگي به آنها را سرعت ببخشيم، گفت: ابلاغ‌هايي در اين حوزه‌ها صورت گرفته، همچنين دستوراتي از سوي رهبر معظم انقلاب وجود داشته و منجر به تحرک در سطح شهرداري‌ها، نظام مهندسي و ديگران شده است تا آنها بتوانند روشن‌تر و قاطع‌تر با اين موضوع برخورد کنند. گزارش تخلفات در کميته‌اي که مأمور بررسي اين موارد شده، مطرح خواهد شد و ابعاد آن روشن و گزارش داده شد.

وزير آموزش و پرورش، ضمن قدرداني از ابراز همدردي و تسليت درگذشت پدرش، از اقشار مختلف مردم، خيرين و مسئولان درخواست کرد، از ارسال هرگونه تاج گل و پلاکارد ترحيم خودداري کرده و هزينه‌هاي آن را صرف مشارکت در امر «مدرسه‌سازي» کنند. يوسف نوري از شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي، خيران مدرسه ساز و عموم مردم و آشنايان درخواست کرد از ارسال تاج‌ گل و پلاکارد تسليت پرهيز نموده، به حضور و پيام تسلابخش خود بسنده کنند و در صورت تمايل نيز مبلغ مورد نظر را صرف امر خير مدرسه‌سازي کنند. پويش «صحن حرم، مدرسه‌ام» در راستاي اداي احترام به ساحت امام هشتم (ع) و نهادينه کردن فرهنگ‌ مدرسه‌سازي و توسعه مشارکت‌هاي مردمي راه‌اندازي شده و در حال اجراست؛ شرکت در اين پويش فرصت مناسبي براي مشارکت همه اقشار و نيک انديشان در امر مدرسه‌سازي است.

رئيس سازمان پزشکي قانوني گفت: سالانه 12 هزار پرونده سقط جنين درماني در کشور داريم. عباس مسجدي آراني افزود: امسال شعار «تحول دستگاه قضا و خدمت به مردم» به عنوان شعار هفته قوه‌قضائيه انتخاب شده که بايد سرلوحه کار همه قرار بگيرد. در شرايط فعلي کشور بناي ما اميدآفريني است، چراکه دشمن با دسيسه‌هاي مختلفي، نقص‌هاي کوچک را بزرگ نشان مي‌دهد تا اميد را از دل مردم خالي کند. سازمان پزشکي قانوني با همکاري معاون اول قوه قضائيه حتي يک پرونده معطلي نيز در موضوع سقط جنين ندارد و خواهشي که من از مردم دارم اين است که توجه داشته باشند موضوع سقط جنين درماني با جنايي متفاوت است‌ ما سالانه 12 هزار پرونده سقط جنين درماني داريم که سقط جنين جنايي نيز در کنار آن به عنوان مساله مهمي مطرح است. تلاش مي‌کنيم تا اين آسيب حوزه سلامت کمتر شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار