| کد مطلب: ۱۰۳۷۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

مهاجرت هميشگي علي کريمي

علي کريمي يک استوري در صفحه اينستاگرام خود که مهاجرت از ايران را تاييد مي‌کرد، منتشر نمود که بلافاصله آن را حذف کرده است. برنا، گزارش داد که علي کريمي، ستاره پيشين تيم‌ملي فوتبال ايران در پي دريافت اجازه اقامت دائمي در دوبي ايران را براي هميشه ترک کرده است. بنا بر گزارش اين خبرگزاري کريمي با دريافت ويزاي دائمي به‌همراه خانواده خود به دوبي مهاجرت کرده است. در همين رابطه علي کريمي يک استوري در صفحه اينستاگرام خود منتشر کرد که بلافاصله آن را حذف کرده است.

بازداشت 120 نفر از اعضاي يک تور گردشگري

رئيس کل دادگستري مازندران گفت: 120 نفر از اعضاي يک تور گردشگري غيرمجاز به‌دليل اَعمال مجرمانه و هنجارشکني در جنگل‌هاي شهرستان نکا بازداشت شدند .اکبري با بيان اينکه ساماندهي تور‌هاي گردشگري در دستورکار معاونت پيشگيري از وقوع جرم استان قرار دارد، گفت: اعضاي اين تور گردشگري غيرمجاز، در جنگل پِي رَجِه شهرستان نکا اقدام به نصب بنر‌هاي شيطان‌پرستي و اَعمال مجرمانه: کشف حجاب و ديگر موارد خلاف شرع و قانون کرده که توسط پليس امنيت اخلاقي دستگير و در اين رابطه پرونده قضائي تشکيل شد. اکبري بر برخورد جدّي دادستان‌هاي سراسر مازندران، با افرادي که بدون توجه به ارزش‌هاي اخلاقي، فرهنگ بومي منطقه‌اي و اصول گردشگري به‌دنبال ابتذال در قالب اين تور‌ها هستند، تاکيد کرد.

تجمع آبداران استان کهگيلويه‌وبويراحمد

گروهي از آبداران استان کهگيلويه‌وبويراحمد مقابل ساختمان مجلس شوراي اسلامي دست به تجمع اعتراضي زده‌اند. تجمع‌کنندگان با پلاکاردهايي در دست خواستار برقراري عدالت شغلي و امنيت پايدار کاري خود بودند. «هشت سال قرارداد ننگين برون‌سپاري برابر با مرگ آبداران» دستنوشته تجمع‌کنندگان جلوي خانه يازدهم ملت است. آبداران معترض اقدام به پهن‌کردن سفره خالي به‌صورت نمادين کرده‌اند تا شايد نمايندگان مجلس به مشکلات آنها رسيدگي کنند.

شهردار کرج عزل شد

موافقان استيضاح شهردار کرج در نشستي، ناتواني وي در اجراي پروژه‌هاي عمراني، فرهنگي و اجتماعي و انتصاب مديران ناکارآمد را علت مخالفت خود با ادامه کار شهردار دانستند. شهردار کرج در نشست علني شوراي اسلامي شهر کرج با 11 رأي از مجموع 13 رأي اعضاي اين شورا از مسئوليت خود عزل شد. اعضاي شوراي اسلامي شهر کرج سرانجام پس از چند ماه نشست علني و غيرعلني به گمانه‌زني‌ها در خصوص استيضاح شهردار پايان دادند و با 11 رأي موافق از مجموع 13 رأي ادامه مسئوليت مديريت شهري را از سعيدي سيرايي سلب کردند.

تجمع عليه انتخابات سوارکاري مقابل وزارت ورزش

عده‌اي از جامعه سوارکاري کشور عليه مجمع انتخاباتي فدراسيون سوارکاري مقابل وزارت ورزش و جوانان دست به تجمع اعتراضي زدند. در شرايطي که وزارت ورزش و جوانان در مخالفت با برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون سوارکاري اعلام کرده بود که اين مجمع بايد 31 خرداد برگزار شود اما با تصميم فدراسيون و مجمع سوارکاري بر خلاف اين تصميم عمل و انتخابات 21 خرداد برگزار شد. درحالي که قرار بود مجمع انتخاباتي فدراسيون سوارکاري شنبه 21 خرداد سالجاري با حضور 3 نامزد شامل محمدکاظميان، ‌محمد اسد مسجدي و مسعود خليلي برگزار شود، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد به‌دليل بررسي و رسيدگي به ادعاها و شکايت‌هاي واصله برخي کانديداهاي احراز پست رياست اين فدراسيون، انتخابات اين فدراسيون بايد با 10 روز تعويق برگزار شود اما در نهايت فدراسيون سوارکاري اعلام کرد که مجمع انتخاباتي اين فدراسيون 21 خرداد سالجاري برگزار مي‌شود و به‌صورت رسمي از سوي وزارت ورزش و جوانان در خصوص لغو يا عدم برگزاري انتخابات تصميمي اعلام نشده است.

تعطيلي ادارات دهلران

معاون استاندار و فرماندار ويژه دهلران گفت: دستگاه‌هاي اجرايي اين شهرستان به‌دليل شدت گرما تعطيل اعلام شد. لطيف صادقي اظهارکرد: با توجه به گرماي شديد بالاي 50 درجه و اشکال فني پيش آمده براي يکي از پست‌هاي توزيع برق دهلران و به منظور کاهش و تقسيم بار برق و ضرورت کم‌کردن بار اضافي ناشي از فعاليت ادارات يکشنبه 29 خرداد فعاليت تمام ادارات، مراکز دولتي و بانک‌ها بجز مراکز بيمارستاني، اورژانس و امور انتظامي تعطيل شدند. وي از شهروندان خواست با استفاده حداقلي از وسايل برقي و سرمايشي براي عبور از اين شرايط همکاري کنند تا با تلاش همکاران شرکت توزيع برق استان، مشکل به‌وجود آمده در اسرع‌وقت حل شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار