| کد مطلب: ۱۰۳۷۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

کشف 32 هزارليتر سوخت

فرمانده انتظامي شهرستان خمير از کشف 32 هزارليتر گازوئيل قاچاق در بازرسي از يکدستگاه کاميون سوختکش به ارزش 10 ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ علي‌اکبر مرادي بيان داشت: ماموران ايستگاه بازرسي کنجي با همکاري عوامل يگان تکاوري طي بررسي اطلاعاتي از اينکه يکدستگاه خودرو تانکر سوخت قصد عبور از محور را دارد مطلع و موضوع را به‌طور ويژه در دستور کار قرار دادند. وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي به محل اعزام که راننده تانکر به محض رويت ماموران با رهاکردن خودرو از محل متواري و در بازرسي از خودرو مقدار 32 هزار ليتر گازوئيل قاچاق کشف کردند. سرهنگ مرادي ارزش محموله سوخت مکشوفه را بنا به‌نظر کارشناسان، 10 ميليارد عنوان، اظهارداشت: تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري مهتمان احتمالي اين پرونده ادامه دارد.

محموله دارو قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامي استان کردستان از کشف محموله 60 هزاري دارو قاچاق در شهرستان سروآباد خبر داد. سردارعلي آزادي اظهارداشت: ماموران انتظامي شهرستان سروآباد با اشراف اطلاعاتي از محل دپوي محموله غيرمجاز دارو در سطح شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وي افزود: ماموران در عمليات ضربتي و پس از هماهنگي با مقام قضائي محل موردنظر را بازرسي و 60 هزار داروي قاچاق و غيرمجاز کشف کردند. سردار آزادي با بيان اينکه كارشناسان ارزش ريالي داروهاي كشف شده را يک ميليارد و 500 ميليون ريال اعلام كردند، تصريح کرد: هرگونه اقدامي که سلامت و آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدي پليس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نيز از مردم عزيز اين است که در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشکوک بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.

توقيف 29 هزارليتر سوخت

فرمانده انتظامي استان سيستان ‌و بلوچستان از کشف 29 هزارليتر گازوئيل قاچاق در بازرسي از يکدستگاه کاميون تانکردار در شهرستان سيب و سوران خبر داد. سردار احمد طاهري، بيان داشت: پليس استان در راستاي مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگيري از هدررفت سرمايه‌هاي ملي طرح کنترل محورهاي مواصلاتي را تشديد کرد. وي افزود: در اين راستا ماموران انتظامي پاسگاه پسکوه در محور شهرستان سيب و سوران به يکدستگاه کاميون تانکردار مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف که در بازرسي از آن 29 هزار ليتر گازوئيل قاچاق کشف کردند. فرمانده انتظامي استان با اشاره به معرفي راننده خودرو به مراجع قضائي، خاطرنشان کرد: يکي از وظايف ذاتي پليس مبارزه با پديده شوم قاچاق است با توجه به تاثير منفي اين معضل بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامي استان با تلاش شبانه‌روزي با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه جدي خواهند داشت

موتورسيکلت قاچاق توقيف شد

فرمانده انتظامي کوار از کشف يكدستگاه موتورسيکلت قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 500 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ سيدرحمان هاشمي، اظهارداشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پليس آگاهي با اقدامات فني و تخصصي از نگهداري يكدستگاه موتورسيكلت قاچاق در يك منزل مسكوني مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. وي افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل موردنظر اعزام و در بازرسي از آن منزل موفق شدند يکدستگاه موتورسيکلت خارجي را کشف كنند. فرمانده انتظامي شهرستان کوار با بيان اينكه کارشناسان ارزش موتورسيکلت کشف شده را 2 ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد کرده‌اند، گفت: در اين خصوص يک نفر دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار