| کد مطلب: ۱۰۳۷۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

کــوتـاه

تکرار روز بد ون فوتي کرونا

آرمان ملي: بنابر اعلام وزارت بهداشت، از شنبه تا يکشنبه، مرگ ناشي از کرونا در کشور گزارش نشده است و بنابراين با تکرار مجدد روز بدون فوتي ناشي از اين بيماري، مجموع جانباختگان آن در عدد 141هزار و 363 نفر ماند. 160 بيمار جديد مبتلا به کوويد19 در کشور شناسايي و 40 نفر از آنها بستري شدند. در حال حاضر هيچ شهرستاني در وضعيت قرمز و نارنجي کرونا قرار ندارند. 106 شهرستان در وضعيت زرد و 342 شهرستان نيز در وضعيت آبي قرار دارند. گفتني است، 12 و 20 و 29 خردا سه روز صفر فوتي کرونا در ايران از ابتداي پاندمي تاکنون گزارش شده است.

شروط پليس براي شماره‌گذاري

ايسنا: رئيس مرکــــز شماره‌گذاري و تعويض پلاک پليس راهنمايي و رانندگي توضيحاتي را درباره شماره‌گذاري خودروها و موتورسيکلت‌هاي برقي اظهار کرد: مجوز شماره‌گذاري آن بر اساس ضوابط و چک ليست‌ها از سوي سازمان ملي استاندارد و سازمان حفاظت محيط زيست نيز صادر شده باشد، از سوي پليس شماره‌گذاري خواهد شد. سرهنگ علي محمدي درباره اينکه آيا سواري سمند سورن پلاس از سوي پليس شماره‌گذاري مي‌شود يا خير گفت: مجوزهاي شماره‌گذاري براي اين مدل از خودرو صادر شده و در حال حاضر شماره‌گذاري آن نيز انجام مي‌شود.

کاهش جرايم خشن د ر پايتخت

آرمان ملي: فرمانده انتظامي تهران بزرگ ضمن اعلام اينکه افراد به جاي انتشار فيلم سارقان در فضاي مجازي، اين فيلم‌ها را به پليس تحويل دهند، گفت: جرايم خشن در پايتخت آمار کاهشي دارد. سردار حسين رحيمي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا جرايم خشن (جرايم مربوط به قتل و سرقت مسلحانه) افزايشي است، گفت: بايد عرض کنم که جرايم خشن، جرايم مسلحانه و جرايم مهم در پايتخت نه تنها آمار افزايشي ندارد بلکه آمارش رو به کاهش هم است. وي با اشاره به فيلم‌هاي لحظه درگيري و يا فيلم سارقاني که در فضاي مجازي منتشر مي‌شود، گفت: از مردم خواهش مي‌کنم اين فيلم‌ها را در فضاي مجازي منتشر نکنند چراکه انتشار اين فيلم‌ها مصداق تشويش اذهان عمومي است.

مشکلات جد ي حمل و نقل عمومي

آرمان ملي: نايب‌رئيس شوراي شهر تهران گفت: با وجود کمکي که دولت براي توسعه حمل و نقل تهران مي‌تواند انجام دهد، باز هم با مشکلات جدي در اين زمينه در رسيدن به سرانه‌ها رو‌به‌رو هستيم. پرويز سروري، با اشاره به ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري پايتخت در اين جلسه، اظهار کرد: گزارشات نشان مي‌دهد وضعيت حمل و نقل در دوره گذشته به اندازه زيادي افت کرده است. در حال حاضر با وجود کمکي که دولت براي توسعه حمل و نقل تهران مي‌تواند انجام دهد، باز هم با مشکلات جدي در اين زمينه در رسيدن به سرانه‌ها روبه‌رو هستيم. بيشترين منابع سال 1401 به حمل و نقل اختصاص يافته اما با تمام اين موارد، نمي‌توانيم بدون همکاري دولت به نقطه قابل قبولي رسيد.

واکنش شهرد اري به پنچر کرد ن آمبولانس

آرمان ملي: معاون شهردار تهران در واکنش به اقدام راننده اتوبوس در پنچر کردن آمبولانس از برخورد با اين راننده بخش خصوصي شرکت واحد اتوبوسراني خبر داد. سيدمجتبي شفيعي افزود: راننده اتوبوس مربوط به بخش خصوصي بود که فرقي نمي‌کند و راننده‌ها بايد پاسخگو رفتار خود باشند. اين مورد به‌طور خاص در حال پيگيري است تا ابعاد کار مشخص شود و متناسب با رفتار برخورد انجام مي‌شود. معاون شهردار تهران در خصوص بداخلاقي‌هاي برخي رانندگان اتوبوس گفت: اين افراد در شرايط سخت کاري که قرار دارند اين اتفاقات محتمل است که البته لازم است مردم گزارش‌هاي لازم را ارائه دهند تا برخورد صورت گيرد.

تعرفه‌هاي روانشناسان چقد ر است؟

باشگاه خبرنگاران: رئيس سازمان نظام روانشناسي و مشاوره کشور گفت: هر يک از روانشناسان و مشاوران غير از تعرفه مصوب و تعيين شده سازمان نظام روانشناسي و مشاوره کشور، مبلغي را دريافت کند؛ متخلف است. محمد حاتمي گفت: برخي از روانشناسان و مشاوران روانشناسي براي ارائه خدمات روانشناسي و مشاوره بر اساس تعرفه‌ها عمل نکرده و از مصوبه سرپيچي مي‌کنند و تعرفه‌هاي خود را بدون هيچ گونه دليلي افزايش مي‌دهند؛ اما همکاران بايد توجه داشته باشند اين رعايت نکردن حق تعرفه مشخص شده تخلف است. تعرفه روانشناسان و مشاوران براي 45 دقيقه مشاوره در مقطع کارشناسي ارشد 176 هزار تومان و دکتري 207 هزار تومان تعيين شده است. سرپيچي از اين نرخ غير قانوني است و با افراد متخلف به‌شدت برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار