| کد مطلب: ۱۰۳۷۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد

پزشك پول و حالا، دلار!

رئيس کل سازمان نظام پزشکي در واکنش به برخي اظهارات مبني بر دريافت سکه و دلار به‌جاي هزينه درماني از سوي برخي پزشکان، اعلام کرد که سازمان نظام پزشکي با اين اقدامات مخالف است؛ البته در اين زمينه گزارشي به سازمان نظام پزشکي واصل نشده است، اما قطعا اگر گزارشي در اين زمينه به ما برسد، رسيدگي مي‌کنيم. محمد رئيس‌زاده افزود: قطعا درصد چنين تخلفاتي متفاوت از ساير صنوف جامعه نيست، اما همان حداقل‌هايش هم قطعا زيبنده جامعه پزشکي و هيچ قشري نيست. سازمان نظام پزشکي طبق قانون مصوب مجلس وظيفه رسيدگي به شکايات را دارد و اگر کسي در اين زمينه‌ها شکايت کند، ما بررسي مي‌کنيم. معاونت‌هاي درمان دانشگاه‌هاي علوم پزشکي وظيفه نظارت دارند، هم ساختار و قانون آن را دارند و هم نيروي انساني آن را در اختيار دارند. سازمان نظام پزشکي نه به لحاظ قانوني و نه به لحاظ لجستيکي، اين وظيفه را براي نظارت و سرکشي ندارد، اما اگر شکايتي واصل شود، حتما پيگيري مي‌شود.

عضو شوراي شهر تهران گفت: شهرداري در موضوع جام‌جهاني در تفاهم‌نامه‌اي به تهاتر بپردازد. نرجس سليماني عضو شوراي شهر تهران پس از استماع گزارش مجتبي شفيعي معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهـــران درباره وضعيت حمل و نقل عمومي در پايتخت اظهار داشت: پيشنهاد مي‌کنم شهرداري در موضوع جام‌جهاني در تفاهم‌‌نامه‌اي به تهاتر بپردازد. وي افزود: برهمين اساس تعدادي از رانندگان ملزم به خدمات‌رساني در قطـــر شوند و خودروهاي مازاد از طريق تهاتر وارد کشور شود تا بتوان بخشي از مشکلات را حل کرد. لازم به ذکر است که روز گذشته در صحن شوراي شهر همه اعضا نظرات شما در مورد وضعيت حمل و نقل عمومي در پايتخت مطرح کردند و مجتبي شفيعي معاون شهردار هم پاسخ‌هايي در اين زمينه ارائه کرد.

سخنگوي وزارت آموزش و پرورش درباره جديدترين وضعيت رتبه‌بندي معلمان اعلام کرد: احکام اعضاي هيات‌هاي مميزي رتبه‌بندي معلمان صادر شده و جلسات مقدماتي هيات‌هاي مميزي در استان‌ها و مناطق در حال برگزاري است. صادق ستاري‌فرد با اشاره به اينکه منتظر ابلاغ آيين‌نامه رتبه‌بندي معلمان توسط رئيس‌جمهور هستيم، گفت: زيرساخت‌ها و تمهيدات اجرايي بررسي مستندات و مدارک معلمان در حال انجام است. سامانه‌اي از سوي مرکز نيروي انساني آموزش و پرورش تعريف شده که مدارک و مستندات فرهنگيان در آنجا تجميع شود و اجراي رتبه‌بندي به محض ابلاغ، اجرا شود. وي در پاسخ به اين پرسش که عنوان شده بود رتبه‌بندي در پايان فصل بهار اجرا مي‌شود، گفت: بررسي‌هاي کارشناسي رتبه‌بندي در هيات وزيران انجام شده است و اکنون در مرحله ابلاغ است که ان‌شاءا... به‌زودي ابلاغ مي‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار