| کد مطلب: ۱۰۳۷۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

هزینه جدید دارو به سبد خانوار اضافه نمی‌شود

معاون رئيس‌جمهور در خصوص ساماندهــــي توليدات دارويي و اختصاص کمک‌هاي حمايتي بــه اين بخش از صنعت کشور، تاکيد کرد: بررسي سازوکار بازپرداخت يارانه‌ها در صنعت دارويي، تقويت بخش بيمه، تامين و فراواني داروهاي بيماران به ويژه بيماري‌هاي خاص و صعب العلاج از جمله سياست‌هايي است که دولت پيگيري مي‌کند تا هزينه جديدي در زمينه دارو به سبد هزينه‌هاي خانوار تحميل نشود. محمد مخبربه اقدامات دولت سيزدهم در خصوص تکميل 80 درصدي زيرساخت‌هاي الکترونيکي و پوشش رايگان افراد فاقد بيمه در کشور اشاره کرد و افزود: اين يکي از افتخارات دولت سيزدهم است که در حال حاضر به جز بخش اندکي از جامعه که خود درخواستي براي بيمه درماني نداشته‌اند، تمامي افراد فاقد بيمه به‌ويژه اقشار آسيب پذير و با درآمدهاي پايين تحت پوشش بيمه درماني قرار گرفته‌اند.دولت مصمم است سازوکارهاي مناسبي براي بازپرداخت يارانه‌ها در بخش دارو ايجاد کند.

رئيس شوراي اسلامي شهر تهران درباره شايعه جدايي عليرضا زاکاني از شهرداري تهران اعلام کرد: چنين خبري صحت ندارد. مهدي چمران با اشاره به شايعه جدايي عليرضا زاکاني از شهرداري تهران اظهار داشت: چنين خبري صحت ندارد، من اين موضوع را نه از زاکاني و نه از همکاران او نشنيدم و وقتي اين موضوع را جويا شدم گفتند که اصلا اين خبر صحت ندارد. به گفته وي، قطعا زاکاني در شهرداري تهران به کار خود ادامه خواهد داد. رئيس شوراي اسلامي شهر تهران بابيان اينکه هنوز سامانه‌هاي شهرداري پس از حمله سايبري به‌طور کامل عملياتي نشده است، افزود: رمزها در حال تغيير است و چون از طريق سامانه تهران من نفوذ کرده، نيروها در تلاش هستند راه‌هاي نفوذ را در اين سامانه و ديگر سامانه‌ها ببندند. به گفته وي، کمي زمان نياز است تا سامانه‌ها به روز شوند هرچند پرونده‌ها و مباحث مالي به قوت خود باقي است اما براي موارد کوچک، ناچار هستند توصيه‌هاي امنيتي را رعايت کنند.

فرمانده نيروي پدافند هوايي گفت: امروز پدافند هوايي فراتر از مرزهاي کشور را رصد مي‌کند و دشمنان از قدرت پدافند هوايي بومي ايران در هراسند. امير سرتيپ عليرضا صباحي فرد فرمانده نيروي پدافند هوايي در جمع کارکنان ستاد اين نيرو با اشاره به قدرت رصد و کنترل پدافند هوايي در منطقه گفت: سايت‌هاي راداري پدافند هوايي در سراسر کشور با سامانه‌هاي بومي و پيشرفته دائما در حال نوسازي هستندو تمامي تحرکات قدرت‌هاي فرامنطقه‌اي را تحت نظر دارد. وي افزود: اقتدار پدافند هوايي متکي بر توان متخصصان داخلي و توليد تجهيزات بومي پيشرفته توسط آنان و قدرت ايمان و اعتقاد رزمندگان پدافندي است. فرمانده نيروي پدافند هوايي در پايان با بيان اينکه دشمنان، خود از قدرت پدافند هوايي ايران مطلع هستند، ادامه داد: دشمنان از قدرت پدافند هوايي ايران در هراسند و مي‌دانند که ما کاملا هوشيار هستيم و در مقابل کوچک‌ترين خطاي آنان عکس‌العملي قاطع نشان خواهيم داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار