| کد مطلب: ۱۰۳۶۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

توقيف شناور با90 هزار ليتر سوخت قاچاق

رئيس کل دادگستري هرمزگان از توقيف يک فروند شناور حامل 90 هزار ليتر سوخت قاچاق در آب‌هاي اطراف جزيره کيش خبر داد. مجتبي قهرماني در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: به دستور دادستان عمومي و انقلاب کيش و در راستاي اجراي سياست‌هاي ابلاغي از سوي قرارگاه عملياتي پيشگيري و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان، يک اكيپ از عوامل ناوگروه شناوري درياباني جهت انجام گشت دريايي به نقطه صفر مرزي اعزام شدند كه حين عمليات به يک فروند لنج صيادي که در حال عبور از آب‌هاي سرزميني کشورمان بود، مشکوک مي‌شوند و پس از تعقيب و گريز نسبت به توقيف آن اقدام مي‌نمايند. وي با اشاره به اينکه قاچاقچيان به محض مشاهده ماموران براي پاک کردن صحنه جرم و گريز از پيگرد قانوني مبادرت به تخليه بخشي از سوخت‌هاي قاچاق در دريا نموده‌اند، تصريح کرد: با توجه به آسيب به محيط زيست در نتيجه اقدام آنها، پرونده زيست محيطي نيز در اين خصوص تشکيل شده است.

دستگيري دو کارمند جهادکشاورزي

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان گاليکش از دستگيري دو تن از کارمندان جهادکشاورزي استان گلستان در ماجراي تخليه دو تريلي خاک به‌ نام کنجاله سويا خبر داد. سيد سعيد جباري با اشاره به توقيف دو تريلي خاک در اين شهرستان که به اسم کنجاله سويا وارد استان گلستان شده بود، اظهار کرد: بارنامه اين دو تريلي 50 تُن کنجاله سويا از يکي از بنادر جنوبي کشور به مقصد گاليکش بود. وي با بيان اينکه باري که به استان تحويل شد، خاک بود، افزود: قرار بود اين بار در سيلوي دولتي شهرستان تخليه و به عنوان سهميه کنجاله سويا با تعرفه دولتي بين دامداران استان توزيع شود.

کشف 300 هزار ليتر سوخت عرضه خارج از شبکه

فرمانده انتظامي شهرستان ري از کشف 300 هزار ليتر سوخت عرضه خارج از شبکه و 30 هـزار ليتر روغن موتور تقلبي در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ دوستعلي جليليان گفت: اطلاعات مرتبط با اين جرم در رصدهاي اطلاعاتي به دست آمد که نشان ‌مي‌داد، مقدار فراواني سوخت و فرآورده‌هاي نفتي در کارخانه متروکه‌اي در اين شهرستان جمع‌آوري شده است و به صورت خارج از شبکه توزيع مي‌شود. در ادامه تحقيقات پليسي محل دقيق کارخانه متروکه در محدوده قيامدشت شناسايي و مشخص شد که مالک کارخانه با همکاري همدستش اين محل را به انبار دپو فرآورده‌هاي نفتي تبديل کرده است.

تجمع هواداران استقلال

هواداران استقلال روز پنج‌شنبه مقابل ساختمان اين باشگاه تجمع کردند. تعدادي از هواداران استقلال به علت مشکلات و مشخص نشدن آينده اين باشگاه، مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع کردند. اين هواداران که نزديک به 40- 30 نفر بودند، با خطاب قرار دادن مصطفي آجورلو، مديرعامل باشگاه استقلال، نسبت به مشکلات باشگاه، مشخص نشدن سرمربي آينده آبي‌ها و وضعيت نقل و انتقالات تيم‌شان اعتراض کردند.

طالبان خبرنگاري را که دستفروش شده استخدام مي‌کند

به دنبال انتشار عکسي از موسي محمدي، گوينده‌ پيشين خبر آريانانيوز در شبکه‌هاي اجتماعي که در حال دستفروشي در خيابان است، رئيس صدا و سيماي طالبان اعلام کرد که وي را در اين سازمان استخدام مي‌کند. «احمدا... وثيق» رئيس صداو سيماي افغانستان در توئيتي نوشت: «خبر بيکاري موسي محمدي، گوينده يک تلويزيون خصوصي در شبکه‌هاي اجتماعي در حال پخش است، من به عنوان رئيس صدا و سيما وي را در اين سازمان استخدام مي‌کنم.» وي تاکيد کرد: ما به همه متخصصان در افغانستان نياز داريم. پيش از اين محمدي که يک‌دهه با رسانه‌هاي مختلف در افغانستان فعاليت داشته گفته است که به دليل بيماري مادرش و عدم داشتن درآمد مجبور به دستفروشي در خيابان شده است.

دستگيري مديران سه کانال تلگرامي

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه اي از اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات اين نهاد در دستگيري ادمين هاي سه کانال تلگرامي نيمه محرمانه ، سرائر و سايه نويس به اتهام انتشار اسناد طبقه بندي شده و تشويش اذهان عمومي خبر داد. متن اطلاعيه به اين شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحيم ، به استحضار ملت شريف ، قهرمان و هميشه در صحنه ايران اسلامي مي رساند: با ياري خداوند متعال و مجموعه اقدامات فني و اطلاعاتي چند ماهه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ادمين هاي ( مديران ) کانال هاي «نيمه محرمانه» ، «سرائر » و « سايه نويس» به اتهام انتشار اسناد طبقه بندي شده و تشويش اذهان عمومي دستگير شدند.افراد بازداشت شده درصدد بودند با انتشار اسناد طبقه بندي شده، اعتماد بخشي از مخاطبين را جلب کرده و سپس با انتشار اخبار گزينشي و کذب، در ميان مسئولين کشور ايجاد شکاف و اختلاف نمايند.دستگيرشدگان سه نفر هستند که در مدت فعاليت خود، با سواستفاده از خلا قانوني موجود در مديريت فضاي مجازي کشور و از بستر پيام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را دنبال مي کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار