| کد مطلب: ۱۰۳۶۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

فوتبــــال داخلی

ايسنا: باشگاه استقلال تاريخ جديد اعلام رأي پرونده‌هاي دادگاه حکيمت ورزش را اعلام کرد. با اعلام حامد افضلي، معاون بين‌الملل باشگاه استقلال، دادگاه حکميت ورزش، تاريخ جديد اعلام رأي پرونده‌هاي باشگاه استقلال را اعلام کرد. با توجه به اين مساله، قرار است رأي نهايي پرونده لئوناردو.پادواني 17 تيرماه و پرونده استراماچوني 31 تير اعلام شود. همچنين 2 تيرماه، رأي نهايي پرونده ميليچ در فيفا اعلام خواهد شد. پيش‌تر قرار بود که رأي نهايي پرونده استراماچوني، 27 خردادماه اعلام شود.

تسنيم: مسئولان باشگاه سپاهان مخالف جدايي محمدرضا حسيني از اين تيم هستند و رضايت‌نامه اين بازيکن را صادر نمي‌کنند. محمدرضا حسيني وينگر تيم فوتبال سپاهان در حال حاضر با چند پيشنهاد جدي روبه‌رو است. دو باشگاه استقلال و گل‌گهر سيرجان خواهان جذب اين بازيکن هستند و در تماس با اين بازيکن جوياي شرايط انتقالش شده‌اند. مسئولان باشگاه سپاهان هم در جريان پيشنهادهاي حسيني قرار دارند، ولي به اين بازيکن اعلام کرده‌اند به وي نياز دارند و براي جدايي حاضر به دادن رضايت‌نامه نيستند. ياسين سلماني، هافبک سپاهان هم در حال حاضر با چند پيشنهاد مواجه شده است. اين بازيکن مدتي پيش گفته بود که بازيکن آزاد است، ولي آخرين اخبار حاکي از آن است که سلماني فصل بعد هم با سپاهان قرارداد دارد. يکي از مديران باشگاه استقلال خبر داد که آنها براي جذب اين بازيکن اقدام کرده‌اند، ولي متوجه شدند که سلماني فصل بعد هم با سپاهان قرارداد دارد. با اين شرايط به‌نظر مي‌رسد سلماني براي جدايي از سپاهان نياز به جلب رضايت باشگاه دارد.

* 2 باشگاه چلسي و اينتر در آستانه توافق براي عقد قرارداد به منظور انتقال قرضي «روملو لوکاکو» به نراتزوري هستند. باشگاه‌هاي اينتر و چلسي حداکثر تا يکشنبه براي انتقال قرضي مهاجم بلژيکي آبي‌پوشان لندن به توافق نهايي دست پيدا خواهند کرد. با وجود انتشار اخبار و شايعات فراوان درباره بازگشت «لوکاکو» به اينتر از مدت‌ها قبل، باشگاه‌هاي اينتر و چلسي در هفته جاري براي اولين بار درباره انتقال مهاجم بلژيکي به نراتزوري با يکديگر تماس مستقيم داشتند و گويا فاصله آنها تا توافق براي اين جابه‌جايي از آنچه تصور مي‌شد، کمتر است. لوکاکو يکسال قبل با قراردادي 115 ميليون يورويي از اينتر به چلسي پيوست، اما در اين تيم روزهاي پرفروغي نداشت و به همين دليل باشگاه انگليسي را تحت فشار گذاشته است که با بازگشت او به اينتر موافقت کند. مديران باشگاه نيز با توجه به آمار و نقش کمرنگي که در برنامه‌هاي تاکتيکي توماس توخل دارد، با جدايي او حتي با قبول ضرر مخالفت نيست، چرا که با اين کار حداقل از پرداخت حقوق نجومي وي معاف خواهد شد. پيشنهاد اول اينتر به چلسي، يک قرارداد قرضي يکساله در ازاي پنج ميليون يورو به علاوه دو ميليون يوروي ديگر به‌عنوان پاداش‌هاي مرتبط با عملکرد بازيکن بوده که رد شده است، چرا که رقم موردنظر طرف انگليسي نزديک به 15 ميليون يورو است. از اين‌رو رسانه‌هاي ايتاليايي مدعي شده‌اند که پيشنهاد بعدي اينتر که شامل 10 ميليون يورو به‌عنوان رقم پايه و دو ميليون پاداش است، توانسته نظر مالکان جديد چلسي را جلب کند. طبق ادعاي اين رسانه‌ها، چيزي که اينتر را مجاب کرده پيشنهادش را افزايش دهد، همکاري بازيکن و موافقت لوکاکو با کاهش حقوق سالانه‌اش است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار