| کد مطلب: ۱۰۳۶۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

تصادف سمند با تريلر

رئيس مرکز اورژانس پيش‌بيمارستاني لرستان گفت: تصادف سمند با تريلر و نيوجرسي منجر به مصدوم‌شدن 4 نفر شد. دکتر مهدي غيبي اظهارکرد: در تماسي با مرکز اورژانس استان، مبني بر وقوع تصادف يکدستگاه سمند با تريلر در سه کيلومتر بعداز عوارضي آزادراه خرم‌آباد به اراک 3 آمبولانس به محل اعزام شدند. وي اضافه کرد: در اين حادثه 4 نفر زخمي شدند که پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوريت‌هاي پزشکي به بيمارستان شهداي عشاير خرم‌آباد انتقال يافتند. رئيس مرکز اورژانس پيش‌بيمارستاني لرستان بيان کرد: خوشبختانه مورد فوتي در اين حادثه گزارش نشده است.

کشف 27 دستگاه ماينر

فرمانده انتظامي رفسنجان از کشف 27 دستگاه ماينر قاچاق به ارزش 10 ميليارد و نهصد ميليون ريال که به‌صورت غيرمجاز در حال استخراج ارزديجيتال بودند، خبر داد. سرهنگ اکبر نجفي اظهارداشت: ماموران پليس آگاهي شهرستان رفسنجان در اجراي طرحي از توليد غيرمجاز ارزديجيتال در 5 منزل مسکوني در نقاطي از شهر مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وي افزود: ماموران به اتفاق ماموران اداره برق پس از هماهنگي‌هاي لازم قضائي در بازرسي از اين مکان‌ها در مجموع 27 دستگاه ماينر غيرمجاز که در حال استفاده از برق شهري بودند را کشف کردند. فرمانده انتظامي رفسنجان با اشاره به اينکه کارشناسان، ارزش تقريبي دستگاه‌هاي کشف شده را 10 ميليارد و 900 ميليون ريال اعلام کرده‌اند، گفت: در اين رابطه 5 متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

قتل برادر به‌دست برادر

رئيس مرکز اطلاع‌رساني پليس فارس گفت: پليس شهرستان فيروزآباد با اقدامات فني موفق شد راز جسدي که در 15 خردادماه کشف شده بود را برملا کند. سرهنگ حميد افرامن افزود: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر پيدايش جسد فردي مذکر در اطراف يک رودخانه در يکي از روستاهاي شهرستان فيروزآباد، ماموران انتظامي اقدامات خود را در خصوص شناسايي هويت فرد آغاز کردند. وي افزود: ماموران انتظامي پس از 10 روز کار فني و تخصصي مطلع شدند که جسد متعلق به جواني 28 ساله است که توسط برادرش به‌وسيله سلاح سرد به قتل رسيده و با همکاري مادر و پدرش آن را به اطراف رودخانه محل زندگيشان انتقال داده‌اند. رئيس مرکز اطلاع‌رساني پليس فارس با بيان اينکه ماموران انتظامي موفق شدند قاتل به‌همراه پدر و مادرش را شناسايي و آنان را دستگير و روانه دادسرا کنند، گفت: متهمان علت و انگيزه قتل را اختلاف خانوادگي عنوان کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار