| کد مطلب: ۱۰۳۶۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

بخشش يک محکوم به قصاص

معاون دادستان مرکز استان چهارمحال و بختياري از بخشودگي يک زنداني محکوم به قصاص با رضايت اولياي دم خبر داد. سيد مهدي صالحي اظهار کرد: با تلاش اعضاي شوراي حل اختلاف زندان مرکزي شهرکرد و رضايت بي‌قيد و شرط اولياي دم، يک زنداني که به اتهام قتل محکوم به قصاص نفس شده بود توانست از چوبه‌دار رهايي يابد. وي افزود: حکم اعدام اين زنداني که در مرحله اجرا قرار داشت يکبار با وساطت ريش سفيدان و صلح ياران موقتاً متوقف گرديده بود و سپس با پيگيري‌هاي مسئولان زندان مرکزي شهرکرد و تلاش‌هاي اعضاي شوراي حل اختلاف و نيز گذشت خانواده مقتول از حق قانوني و شرعي خود به‌طور دائم ملغي گرديد.

حقوق 40 ميليوني نگهبان

يک نماينده مجلس با اشاره به گزارش کميسيون برنامه و بودجه درباره آخرين وضعيت ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها در سامانه‌هاي ثبت حقوق و مزايا و پاکنا، گفت: سامانه پاکنا براي ورود ميزان حقوق و دستمزد کارکنان دولت طراحي شد اما در چند ماه اخير به دليل تصميمات اشتباه تمام سامانه به‌هم ريخته است. مجتبي رضاخواه افزود: صحبتي با مديرعامل يکي از شرکت‌هاي صنعتي داشتم که مي‌گفت به دليل ناهماهنگي در ميزان افزايش حقوق‌ها، برخي حقوق‌ها بسيار زياد افزايش پيدا کرده است به طوري که حقوق نگهبان يک شرکت 40 ميليون تومان شده است. اگر قرار به اتخاذ تصميمات جزيره‌اي بود پس چرا سامانه پاکنا طراحي شد.

لغو پرواز آسمان

لغو پرواز شماره 3770 هواپيمايي آسمان در مسير شيراز - تهران موجب سرگرداني مسافران در فرودگاه بين‌المللي شهيد دستغيب شيراز شده است. يک مسافر اين پرواز گفت: اين پرواز قرار بود ساعت پنج و 30 دقيقه چهارشنبه، شيراز را به مقصد تهران ترک کند که در زمان حضور در فرودگاه اعلام شد که اين پرواز لغو شده است. وي اظهار داشت: کارکنان ايستگاه آسمان در فرودگاه شيراز مي‌گويند که اين پرواز به دليل نرسيدن هواپيما از ساري، لغو شده است. اين مسافر پرواز تهران هواپيمايي آسمان گفت: کارکنان اين شرکت مي‌گويند که براي مسافران پيامک لغو پرواز ارسال شده اما من و تعدادي از مسافران، پيامک را دريافت نکرده‌ايم.

تجمع بازنشستگان بانک‌ها

بازنشستگان بانک‌ها در تجمعاتي جداگانه خواستار توجه به اوضاع معيشتي خود شدند. ديروز (بيست و پنجم خرداد) جمع زيادي از بازنشستگان چهار بانک، مقابل ساختمان بازنشستگي بانک‌ها تجمع کردند. اين بازنشستگان خواسته‌هاي خود را به صورت زير بيان کرده‌اند: 1- نظر به اجراي قانون مديريت خدمات کشوري در تاريخ 1395/11/01 براي شاغلين شبکه بانکي و تطبيق حقوق بازنشستگان 26 ماه ديرتر (1398/01/01)، خواهان پرداخت مابه‌التفاوت تطبيق به مدت 26 ماه به بازنشستگان هستيم. 2- با توجه به افزايش 50 درصدي حقوق شاغلين بانک‌ها از تاريخ 1398/12/01 و انجام هفت ماه ديرتر (1399/07/01) براي بازنشستگان، خواهان پرداخت مابه التفاوت 7 ماه به بازنشستگان بانک‌ها هستيم 3- مطالبات ايثارگران، جانبازان و آزادگان طبق قوانين مصوب و نص صريح قانون به بازنشستگان مشمول پرداخت شود. و...

بهروز رهبري فرد بازيگر شد!

بهروز رهبري فرد کاپيتان اسبق پرسپوليس در سريال جديد پيمان قاسمخاني و محسن چگيني بازي مي‌کند. پيمان قاسمخاني همراه با محسن چگيني مدتي است که توليد سريالي کمدي با نام «قمر در عقرب» را شروع کرده‌اند. اين سريال کمدي از اوايل بهمن ماه تصويربرداريش در تهران شروع شده و به زودي به عنوان ويژه برنامه تابستاني پخش خود را شروع ‌مي‌کند. نکته قابل توجه در ترکيب بازيگران اين سريال، حضور بهروز رهبري فرد کاپيتان اسبق پرسپوليس است. پيمان قاسم‌خاني و محسن چگيني پيش از اين در سريال تلويزيوني «پژمان» با بهروز رهبري فرد همکاري کرده‌ بودند و حالا در تازه‌ترين توليدشان بازهم از اين فوتباليست دعوت به کار کرده‌اند.

فرود هواپيماي اسرائيلي در عربستان

يک هواپيماي شخصي از فرودگاه بن گوريون وارد رياض، پايتخت عربستان شد. شبکه عبري زبان «کان» اعلام کرد که اين هواپيما با نام (9H- VCA) قبل از فرود در رياض، از فلسطين به حريم هوايي اردن رفت. در همين ارتباط، وب سايت «عربي 21» گزارش داد، هواپيمايي که روز دوشنبه از ايتاليا به سمت تل‌آويو پرواز کرد، صبح روز سه‌شنبه پس از توقفي تقريبا يک ساعته در امان، از حريم هوايي اردن به سمت رياض پرواز کرد. اين هواپيما پس از حدود سه ساعت اقامت در رياض، عازم شهر آتن يونان شد. طرف‌هاي سعودي يا اسرائيلي هيچ توضيح رسمي در رابطه با دليل اين سفر ارائه نکردند. اين در حالي است که اخيرا گزارش‌هاي رسانه‌اي مبني بر «مذاکرات جدي» عربستان سعودي با رژيم صهيونيستي درباره برقراري روابط تجاري و تقويت هماهنگي امنيتي منتشر شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار