| کد مطلب: ۱۰۳۶۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

حشمت ا... مهاجرانی:

کار تیم‌ملی در جام‌جهانی سخت است

حشمت‌ا... مهاجراني در خصوص شاگردان اسکوچيچ در ديدار دوستانه مقابل الجزاير و شرايط تيم‌ملي فوتبال صحبت کرد.

نظر شما در خصوص ديدار ايران مقابل الجزاير چيست؟

ديدارهاي تدارکاتي پيش از جام‌جهاني بايد شبيه‌سازي حريفان ما در اين مسابقات باشد و الجزاير چنين خصوصياتي نداشت و از جايي‌که موفق نشديم بازي مناسب‌تري برگزار کنيم ناچار تن به اين ديدار داديم و به نوعي رفع تکليف بود. به‌هرحال جام‌جهاني نزديک است و فرصت زيادي نداريم و برنامه آماده‌سازي به‌نظر مي‌رسد خوب نبوده است و فرصت‌هاي زيادي را از دست داديم و از اين به بعد بايد با برنامه‌تر عمل کنيم. در ‌شأن تيم‌ملي ايران نيست که با برنامه‌ريزي ضعيفي وارد مسابقات شود.

در مـورد گروه‌بندي تيم‌ملــي در جام‌جهاني چه نظري داريد؟

کار تيم‌ملي در جام‌جهاني سخت است و با اين شرايطي که من مي‌بينم نبايد خيلي اميدوارم باشيم. من به‌شخصه از مسئولان فدراسيون و تيم‌ملي و امثال آقاي ماجدي و استيلي انتظارم بيشتر از اين است که تا اينجا نشان داده شده و اميدوارم از اين به بعد برنامه‌ريزي خوبي انجام شود چرا که ديدارهاي تدارکاتي مناسب که محک جدي براي ملي‌پوشان باشد از نان شب براي ما واجب‌تر است.

عملکــرد اسکوچيچ را چگـونه ارزيابي مي‌کنيد؟

در مورد کادرفني صحبت زياد است و الان ترجيح مي‌دهم خيلي به اين موضوع ورود نکنم ولي تصميمات اشتباه در اين مدت کم نبوده است و الان هم نمي‌دانيم واقعا بازي با الجزاير را کادرفني درخواست کرده يا تصميم مسئولان فدراسيون فوتبال بوده است.

نظر شما در مورد حضور مجيدي در امارات چيست؟

فرهاد مجيدي با قهرمان‌کردن استقلال وارد اين فضا شده و اين يک رزومه خوب براي او محسوب مي‌شود وي فضاي فوتبال امارات را به‌خوبي مي‌شناسد و با آن بيگانه نيست.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار